Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 i nytt innlegg på villapaprika. Er det noen som føler seg truffet?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Det stakkars mennesket der burde beskyttes mot seg selv. Og kan noen fortelle henne hva bensin på bålet betyr?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har aldri helt skjønt hvem det var snakk om til jeg nå faktisk gikk inn på bloggen og tittet og husket henne fra Unge Mødre. Jeg må si at det inntrykket jeg fikk av henne der og det bilde noen dib-damer lager av henne er utrolig forskjellig!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Er nok hun selv som er den verste til å lage innlegg om seg selv her inne. Haha!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Hun skriver dritbra, og jeg synes hun er oppriktig seriøs, noe som ikke kan sies om dere dib damer. Hvorfor ikke heller holde kjeft hvis dere ikke har noe positivt å si?! Misunnelse?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Haha bare ler av henne, hun er så tragisk at det finnes ikke verre! Og nei, jeg er ikke sjalu. Har alt jeg vil ha( og mye mer), men sitter da jaggu ikke å skryter av det på en blogg for det!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Hva handlet innlegget/tråden hun linket til om? Det er borte nå...
midgard Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Nå er ikke jeg oppdatert da, har aldri sett på unge mødre (som noen her siterer), har aldri hørt om henne før. Men hun blogger om det hun er opptatt av, det er vel greit. Dama er nylig singel (ut fra det jeg kan lese), hun har vakre barn, et fint hjem og er ei flott dame - og da er det jo flere gode grunner til å ikke like henne i dib verden. Til villapaprika, ord har bare den makt du legger i dem - de kan aldri slå/sparke om du ikke tillater det! Ikke ta det til deg, gå videre:) Lykke til!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. mars 2011 #11 Skrevet 12. mars 2011 Hva, skal hun ikke få forsvare seg nå heller? Skal hun bare sitte og se på at folk her inne som ikke kjenner henne skal få uttale seg i det vide og brede om henne og familien hennes, uten at hun skal få lov til å bli verken fornærmet, såret, opprørt eller forbanna? Herregud det hadde vært morsomt å ha et dib-treff for alle damene her inne...mon tro om dere hadde vært like stor i kjeften da? Og det måtte jo i så fall ha endt med massakre, når så mange ekle, ondskapsfulle, misunnelige, smålige og dumme mennesker samles på en plass. Tenk om noen sa dere i mot? Tenk om noen kritiserte dere? Tenk om noen sa noe stygt om dere eller oh gud forby, hadde på seg finere kjole enn dere? Eller sendte barna i barnehagen før fylte ett, eller hadde tatovering eller piercing eller var aseksuelle eller enda verre, faktisk likte å ha sex med mannen sin? Tenk om noen var så innmari frekke at de stilte et lite gjennomtenkt spørsmål, eller hadde kranglet med mannen sin UTEN å kaste alle klærne hans på dør og skifte lås etterpå. Herregud. Det hadde jo rett og slett endt i katastrofe. Japan kommer jo ikke i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #12 Skrevet 12. mars 2011 Dama er jo Dinbaby-kjendis. Jeg har ærlig talt aldri hørt om henne eller sett henne før, men her inne blir man jaggu oppdatert på "100 unyttige ting du virkelig ikke vil vite", bl.a. hvem denne dama er. Dropp henne. La henne være. Dere heller jo bare bensin på bålet. Bry dere heller om naboen. Min nabo er har ekstremt mange katter, mye mer interessant enn denne blogg-damen deres. Noen som heller vil høre om naboen min?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #13 Skrevet 12. mars 2011 Jeg! Er det mange katter? Er han snille med dem? Er de oppdragne?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #14 Skrevet 12. mars 2011 20:56 Jeg VIL GJERNE HØRE OM NABOEN DIN!! Det hørtes mye mer intressant ut enn villapaprika!! Hvor mange katter har han, sa du ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå