Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Da jeg var gravid var vi på fødselskurs sammen med ett vennepar. Kurset var ganske så lærerikt, men vi hadde alle store problemer med og konsentrere oss. Grunnen var nemlig at jordmora som holdt kurset hadde ikke på seg BH:P Høres skikkelig barnslig ut, men vi ble altså veldig fasinert av denne BH-løse dama som sto forran oss og snakket om mormunn, livmortappen osv. Ble vell enige om at det ser penere ut MED BH, uansett om puppene er små eller store;) *Fnis*
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Om det hadde sett aldri så lekkert ut så hadde ikke det vært stilen for meg ihvertfall. Syns jeg ser...Så snart det kommer litt vind så flagrer puppene opp og bakover i vinden som et skjerf :-P
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Kunne ikke vært mer enig! Uansett hvor velstelt man er, eller hvor dyre og skikkelige klær man har utenpå, henger puppene å dingler ser det sjuskete ut.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Enig med deg. Pupper som flakser til alle kanter er ikke veldig pent! Jeg blir også ukonsentrert om det er veldig synlig at folk ikke bruker BH.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå