♥ Notie♥ Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Noen som har hatt det og som har gode råd å komme med når det gjelder å døyve smertene? Kan jo ta Paracet og bruke enkelte typer nesespray, men selv ved maks anbefalt dose av disse har det bare moderat effekt på smertene.. dessuten vil jeg jo ikke putte i meg mer enn nødvendig nå når jeg er gravid. Har ikke hatt dette siden jeg var fem og hadde helt glemt hvor ille det var. Nå har det holdt på siden mandag og i natt gikk det over fra å gjelde ett øre til at det nå er på begge ørene.. ble legevakt i morges og har nå startet på penicillin, men kjenner absolutt ingen bedring og kan vel ikke regne med å gjøre det på en god stund heller. Ble et lite syteinnlegg dette, men sånne smerter kan jeg aldri huske å ha hatt før, og det inkluderer en fødsel.. da hadde jeg iallefall et positivt utfall innenfor en viss rekkevidde, nå synes jeg det virker som om dette aldri skal ta slutt. Noen med erfaringer og tips eller bare oppmuntrende ord?
IreneUtålmodig Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Ta deg en tur til legen og få antibiotika resept? Sliter selv med en betennelse nå og fikk det uten problem, frista ikke og begynne fødsel samtidig som bihule betennelse pågår uff
♥ Notie♥ Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2011 Som jeg skrev har jeg vært hos legen og fått penicillin, merker bare ikke noen bedring enda selv om det har gått halvannet døgn nå.. så trenger tips og råd for å døyve smertene mens jeg venter på bedring. Heldigvis er det endel uker igjen til termin enda, så regner med jeg er frisk og rask til da, misunner ikke deg som tydeligvis er nærmere fødsel. Håper det hjelper på fort!
IreneUtålmodig Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 oj beklager, fikk ikke m meg det. Prøvd panodil zapp? virker litt bedre, men må inrømme at smertestillende ikke har så stor effekt vist det er ganske vondt. På denne antibiotikan virka det litt de 2 første dagene, 3 dagen ble det vondt igjenn, så litt ømhet/smerter i 1 dag og nå (dag nr 5) så merker jeg knapt no. muligens det ikke virker de første dagene? Håper du blir bedre snart eller får noen andre type antibiotika da, føler virkelig m deg
Mamma til 4❤ Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 jeg og har ørebetennelse no.. et kjerringråd som fungerer er å varme opp mat olje / olivenolje til lunket og ta på bomull og få det inn i øret... dette lindrer mine smerter bedre enn smertestillende... gurri malla så vondt det er god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå