Gå til innhold

å benytte muligheten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å dra ut i sinne en lørdagskveld når den gravide kjæresten din svarer i samme tone på en grinete kommentar som ble slengt ut. Hensikten var å såre, og jeg svarte at hvis han ikke hadde noe pent å si så kunne han være grei å holde munnen igjen (satt barn å hørte på).

I sinne benyttet han muligheten til å erklære på en majestetisk og hoven måte at han skulle "ut en tur". og jeg spurte pent om han hadde ligget på sofan alle disse timene (og nektet å ta lørdsgshandlingen m med oss andre) fordi han skulle få en grinete kommentar fra meg for å kunne få stikke ut .. "ja, og du kom med den nå"..

Har av og til lyst å renne i øynene til denne mannen !!! event såre han som han sårer meg..

men man får som fortjent.. han forlot sin x for meg, og han rekker vel å gjøre det samme mot meg før jeg har fått sukk for meg..

jeg trodde ikke jeg var den som er redd for å være alene med barna.. har ikke mamma og pappa det bra, har ikke barna det bra, og jeg tror ikke han hadde kommet til å oppsøke meg for å be om godt vær om jeg hadde tatt barna i og utenfor magen og dratt.. og det er vel derfor jeg ikke gjør det.. feige feige meg, når det kommer til stykket..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får noen ganger helt mark her inne av hva slags forhold noen lever i... samtidig er jo dette kun sett med dine hormonelle øyne...?

Få hjelp til å styrke forholdet deres og til å få komunikasjonen mellom dere til å gli bedre. Gå til samtale på familievernkontoret før barnet deres kommer så dere ikke starter med å være foreldre i krig!

Skrevet

ja, takk for tipset ! (følte meg bedre med en gang <3)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...