Gå til innhold

For tidlig i barnehagen..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må jo finne ut hva dere har mulighet til og så velge den beste løsningen for dere innenfor de mulighetene dere har. Ikke stresse med hva andre mener eller hva utallige undersøkelser viser eller ikke viser.

Selv tror jeg mer på dagmamma for barn opp til 2 år. Fra ca 2 år har de mye større behov for den leken og aktiviseringen som foregår i barnehagen og når de er under to har de større behov for en til en oppmerksomhet.

Skrevet

Jeg begynnte i bhg da jeg var 7 mnd, før det dagmamma, mine 3 søske gikk gjennom ca samme opplegg.

Vi er trygge og "normale" voksene mennesker, slik som våre venner, da vi var små var det veldig vanlig hvis ikke man hadde hjemmeværende mor.

Jeg er glad for at min mor fikk være mor og jobbet med det hun elsket.

Skrevet

Dere som foreldre vet best. Jeg personlig er sterkt imot basebarnehager for våre aller minste. Jeg har styrt unna og heldigvis fått de inn i vanlige, gammeldagse barnehager. Politikerne har tatt seg vann over hodet med løftet om full dekning, de bygger billige baser og velger lette løsninger.

Jeg ventet med barnehagestart til mine var halvannet år gamle. Jobber redusert slik at de ikke får åtte, ni timersdag. Vi har ikke så god råd, men prioriterer dette fordi det er viktig for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...