Gå til innhold

Hvilke type statusoppdateringer synes du er teitest på FB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er mest irriterende med

1. De som skal gni inn at de har trent, vasket hele huset, bakt deilige boller og gjør en flott og pedagogisk aktivitet mens de venter på at verdens beste mann kommer hjem fra jobb

2. De som skal fortelle at de har fått spysyken for tiende gang på 2 måneder

3. De som sier "Å nei triste nyheter", men så sier de ikke noe mer, og svarer ikke på spørsmål om det. Attention whores...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle dine er mine. Jeg er HELT enig!! Kunne ha skrevet det selv. :))

Skrevet

He he!

Din rangering nr 1 plager meg overhode ikke. Kan legge ut sånt selv jeg, hvis jeg trener for første gang på flere år.

Nr 2 og 3 synes jeg ikke er spesielt interessant å få med meg.

Skrevet

1. visdomsord

2.sånne om noe viktig som er hjertesaken til personen og "97% tør ikke sette dette som sin status, tør du?"

Skrevet

"Drækka i kveld også..."

Skrevet

Jobb fra kl til kl.

Kjedebrev

De som MÅ skrive "elsker guttene mine" f eks i slutten av hver jævla status.. Ja vi har fått det med oss

Skrevet

Jeg har ei som ALLTID sutrer og syter! : "Formen er DÅRLIG", "Er utrolig skuffet", Vondt i kneet!!", "orker snart ikke mer!" ....

Tror det klikker for meg snart!

Har også en som har vært på tv i sverige. Han må alltid fortelle når han blir gjenkjent på gaten og hvor forferdelig han angrer på at han meldte seg på dette programmet, samtidig som han kan skrive ting som " hvor vil dere helst se meg, paradise hotel, big brother eller sveriges verste bilfører ? Klarer ikke velge" Og så legger han ut linker av klipp fra denne serien han var med på...

Like irriterende begge deler!

Skrevet

Samme som dine punkt 1 og 2.

Skrevet

Defintivt nr 3!!! Irriterer meg grønn på de som skriver triste statuser uten å fortelle hva som har skjedd!!!! Aner jo ikke om de er lei seg fordi de har knust et glass eller fordi det har vært et dødsfall i nær familie...

Skrevet

"Klipp og lim"-statuser er kjipe

Skrevet

- Egentelig irriterer jeg mest over de som syter og klager, ...og oppdateringen har skjedd i arbeidstiden...

- "Hjemme!".....og så lurer jeg på hvorfor de ikke kunne tatt med barnet fra barnehagen hjem.... barnet har lange dager. (Vedkommende kjenner jeg så godt at jeg faktisk vet om de er syke eller ikke!")

- Statusoppdaterineg so "97% in Love today", med oppfølging av motparten...... "nuss og klem og gla i deg..!" OPPTIL MAAAANGE ganger om dagen... Ser også ganske teit ut når kjærestepar trykker liker på ALT de skriver på "tavla!"... Til motsatt part altså....

- ..og så de som skriver "Gullet har feber igjen/kaster opp"...og kommer med barna i barnehagen dagen etterpå,... og så har de opptil mange bhg ansette på vennelisten..."Ehhh, kastet opp igår, nei?? Nei, det var bare litt "gulp!"...

Skrevet

"Biff var IKKE feil!" "Nybakt brød var IKKE feil!" "Nyvasket hus er IKKE ille!" "panerte kyllingbryst med ris og smørdampede grønnsaker var IKKE ille"

Neeeeida, vi har skjønt at det ikke er ille eller feil. Vi har også skjønt at du baker brød hver dag, smørdamper alle gulrøttene dine og vasker huset jevnlig. =P

Skrevet

Til HI

Hvilke oppdateringer bruker du selv da? Hva liker du?

Skrevet

Har generelt ingenting i mot statusoppdateringer på fb, det er bare bra at noen skaper litt aktivitet der inne, men kjedemeldinger og de aller fleste visdomsord er gørr kjedelige.

Skrevet

Mine egne? De er ofte relatert til nyhetsbildet, ting som skjer i verden, saker jeg er opptatt av, noen ganger handler det om ungene eller mannen, men ikke så ofte, ofte ironiske tvister på noe, statuser der jeg er oppgitt over meg selv (f. eks at jeg er ganske uorganisert på huslige ting), ting jeg leser om, ting jeg gjør osv. osv. osv. Kan være så mye og mangt:-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...