Gå til innhold

Matcher dere alltid truse og BH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var veldig nøye med det før, men nå (gravid uke 30) er det bare et par BHer som passer... og nesten alle trusene. Så matching er det ikke så nøye med, men jeg må innrømme at jeg føler meg mer vel når jeg har BH og truse som passer sammen.. :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

næææ, bryr meg ikke om det lenger... ikke til hverdags ihvertfall...:)

Skrevet

Hehe, nei ikke så ofte, selv om jeg har mange sett.

Skrevet

he he... nei det var jeg også nøye på inntil jeg var 4 mnd gravid og nå 3 år senere er jeg ultraldårlig på undertøysmatching...

Skrevet

Det bryr jeg meg veldig sjeldent om. Nå har jeg uansett bare tre BHer ettersom jeg som regel går uten, men selv de gangene jeg tar det på er det ikke så næye om det matcher. Det er uansett ingen andre enn mannen min som ser det og han er helt uinteresert i undertøy.

Skrevet

17:17.... UTEN bh? Går du uten, altså? Har du ikke pupper?

Skrevet

Jo, det har jeg :-), men jeg er så heldig å ha relativt små, faste pupper som ikke henger selv nå når jeg har pasert 40. Hva skal jeg da med BH?

Skrevet

Det hørtes helt herlig ut!!! Men vises det ikke utenpå klærne? At du har harde brystvorter, feks.. :/

Skrevet

Det er derfor jeg bruker BH noen ganger. Om klærne dekker slik at det bare skimtes eller antydes at jeg har harde brystvorter for eksempel synes jeg ikke det gjør noe, men med en tynn hvit sommerkjole eller en tettsittende topp velger jeg oftest BH, eventuel tape.

Skrevet

Det er svært sjelden jeg gjøre det.....

Skrevet

Du må være velsignet! Det hørtes så fantastisk ut... Kos deg med puppene dine, du er heldig! :))

Skrevet

He he, den tid er forbi. Dessverre!

Skrevet

Nei, det har jeg aldri brydd meg om. Men det meste jeg har er enten sort eller hvitt, så det er ikke så vanskelig. Men jeg bryr meg ikke om sett, liksom. Har jo maaaasse "truser", men ikke like mange bh'er.

Skrevet

Jeg gjorde det før, da jeg var ung og kroppen var verdt å vise fram i undertøy.. Nå tar jeg på meg det som passer, og er rent! :)

Skrevet

Nei aldri, selv om jeg har en kropp som er verdt å vise frem i undertøy;) Har bare tre bher som jeg bytter på og mange hm truser, hmm kanskje jeg skulle kjøpt meg ett sett snart. Mannen min ser aldri hva slags undertøy jeg har på meg, han liker best når jeg tar det av;)

Skrevet

Nå er alle "trusene" mine svarte pierre robert boxere eller hipstere. BH'ene er gamle, utslitte og kjedelige... :P

Skrevet

Nesten aldri. Har kun 2-3 BH'er og sikkert 30 truser, så blir litt vrien den.

Skrevet

Det bryr jeg meg kun om vis jeg skal på fin fest sammen med min mann, og vi skal på hotell alene etterpå. Da er det hyggelig å ha litt fint undertøy når vi sprader rundt i undertøyet når vi kommer inn på hotellrommet.

Ut over det så er det sjeldent ting matcher, og om det gjør det så er det en tilfeldighet. Om homsepatruljen eller andre slike hadde tittet i min undertøyskuff hadde de vel skreket høyt og muligens fått hjerteinfarkt. Går med det som er behagelig, og de er gjerne så utvasket og stygge blitt.

Skrevet

Jeg bruker nesten alltid bomullsoverdeler, de ligner litt på sports-bher.

Syns de får meg til å se litt slankere ut :-)

Bryr meg mest om hvordan det tar seg ut med genser oppå.

Skrevet

Har kjøpt sett to ganger og trusene er driiitvonde! og dyre. Nei, ikke noe matching for meg. Gode 3 for 2 lindextruser, og bh fra change...

Skrevet

Har også bokserne til pierre robert i svarte og hvite. Helt avhengig av dem. Bytter på svarte og hvite bh, men ikke alltid dem matcher med fargen nei. Gått gravid i 15 mnd nå på 1,5 år så bryr meg ikke så mye om det lenger hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...