Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Er det ikke greit å ha sin egen stil her i landet?? Tilhører metalmiljøet, og har verdens fineste unge (som alle mammaer har), men folk har visst bestemt seg for at med min stil og mine preferanser kan jeg visst ikke være en god mamma. Himmel og hav, lenge leve trangsyntheten i dette landet!! Barnet har da alt som trengs, og litt til, masse kjærlighet og blir fulgt opp på alle plan. Og likevel skal jeg måtte høre av folk jeg vet burde latt være å få unger at siden jeg er den jeg er, burde jeg ikke hatt barn. Morn, Jens!! Er så pisse lei dette landet og alle de trangsynte amøbene som bor her..*grrrr*
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Det var da drøyt. De kan ikke være spesielt oppegående de som sier/mener slikt. Selv er jeg ung mor og fått føle på fordommene der. Går som regel greit da. Men det er mye teit man må sluke. Opplegg som at folk på min alder trur jeg ikke har sosialliv lenger: "Godt å være ute igjen, mor?" når jeg er på en fest og folk som er eldre enn meg som kan være litt spesielle. Men for det meste opplever jeg bare positivt, da! Folk merker vel at man er oppegående nok til å være en god forelder om de selv er oppegående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå