Gå til innhold

Hurra, det er kveld snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det ikke er hverken bra eller tegn på god mamma, men akkurat i dag gleder jeg meg så inderlig til det er sengetid for ungene..er helt tømt for krefter, seksåringen er uenig i alt, og hyler og bærer seg og krangler på stort sett alt, toåringen er et trasstroll, og gjør alt hun vet ikke er lov, babyen driver med tenner og er surest i verden. Det er på sånne dager jeg skulle ønske jeg ikke var alene, men haddde en samboer jeg om ikke annet kunne få en klem av .

Elsker ungene overalt, men fy fader-de kan også virkelig drive meg til vanvidd.

Gruer meg samtidig litt til de er i seng, ingen å snakke med eller ha selskap av.

Et aldri så lite sutrinnlegg, det går jo bra, men litt sliten må man vel kunne få være i ny og ne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neivel. Vi får være enige om å være uenige om akkurat det..

HI

Skrevet

Tro du meg, du er ikke alene!

Har kjent det sånn maaaaange ganger! Særlig da jeg var alene med barn. Det kan være et helvete mange ganger. Ikke bare kos med barn. Og ihvertfall ikke lange hele helger alene med dem, uten planer.

Er så himmelsk godt når man endelig har fått slengt dem i seng, og så kose seg med et glass vin...mmmmm :-)

Skrevet

Få lagt dem, og bare få gjort unna husarbeid og annet så man kan grave seg ned i sofaen og bli der! Men det finnes jo de som mener man ikke blir sliten av egne unger, da lurer jeg litt på om de har barn jeg da..

HI

Skrevet

Forstår veldig godt at du er sliten. Jeg har en mann, men kan like vel være sliten av alt dramaet det enkelte ganer er litt mye av med to jenter på 5,5 og 3 år.

Jeg er i alle fall heldig å ha noen å dele det med og noen å snakke med og se film med etter at ungene er i seng og husarbeidet unnagjort.

Håper du koser deg skikkelig i kveld etter leggetid. Det fortjener du:)

Skrevet

Det gleder jeg meg til så og si hver kveld, til ungene er i seng altså;)

Skrevet

I kveld orker jeg ikke ha dårlig samvittighet for det heller. Starter på ny frisk i morgen, men denne kvelden er min, og bare min! Akter å ta meg en dusj, tenne hauger av telys, finne tvserie-boks og slenge beina på bordet!

HI

Skrevet

hadde ikke tatt sjansen på å få nr to hadde ikke jeg vrt så streng med leggetid og soverutiner som jeg er... kl 19, Hver kveld, hele uka ! men h*n står opp i gryotta og er avhengig av alle timene med søvn han kan få..

mmm, leggetiiiiiiid <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...