Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Min kjære, som jeg har vært sammen med i to år, har fortsatt sin gamle forlovelsesring i sakene sine på badet.. det er vel 5 år siden han var sammen med eksen, som han som dere skjønner var forlovet med, men ringen "lever" ennå, og i VÅRT hjem. Tenker egentlig ikke særlig over dette, men kommer på det innimellom. Ringen er til og med hekta på et kjede, som antyder at da det ble slutt mellom dem tok han av ringen og gikk med den rundt halsen. Er nok bare gravidhormonene som gjør meg litt sjalu og irrasjonell nå, er 39 uker gravid. Men det er jo slitsomt da, å gå å bli sjalu pga en dum gammel ring. Men mye av grunnen til at jeg blir sjalu er fordi vi har lenge snakket på at det er "oss to", og vi vil forlove oss og gifte oss. Jeg kunne forlovet meg med han etter et halvt år, for jeg var så sikker på at han var den rette for meg.. men mener det er gutten som skal fri, og han sier han har en plan..men denne planen har ikke jeg sett noe til, og nå har vi jo vært sammen i 2 år, venter vårt første barn sammen og denne planen han har fortalte han at han hadde for ca halvannet år siden. Og da blir jeg irrasjonell, og tenker at han har ombestemt seg, og ikke vil bli forlovet igjen allikevel.. det er jo tåpelig tanke, men jeg skylder litt på graviditeten:P Ble et lang surveinnlegg dette her, men følte det ville være godt å skrive det, slik at jeg "fikk det ut".
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Her er det sikkert noen hormoner ute og går :-P han vil sikkert gjøre det perfekt andre gang. Og være helt sikker! Har jo vært forlovet en gang før, kanskje han er redd det ryker igjen? Vet ikke jeg.. Skjøennr det er kjipt med den ringen, det minner deg på at noen andre hadde han før. Hadde spurt om han ikke heller kan selge den eller noe! Hvis han vil ha den hadde jeg begynt å lurt litt! Kan være han har kjede på så det blir lettere å finne igjen ringen? Jeg har vært sammen med min i 8 år, og vi har 3 barn. Han "fridde" i fylla etter et halvt år, mn jeg sa at det måtte han gjøre når han er edru! Var ikke helt sikker på om han mente det nemlig:-P venter enda jeg!:-P
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har en gammel forlovelsering liggende et eller annet sted, den var ikke verdt nok til å selge men får meg ikke helt til å bare kaste den heller. Jeg giftet meg aldri med han jeg var forlovet med. Jeg har vært gift siden da, brukte ikke forlovelseringer den gang. men nå som det er slutt har jeg da fortsatt gifteringen liggende. Henger også på et kjede foresten har aldri hatt den på fingern. (pga graviditet og annet) Ligger ingen følelser i at jeg fortsatt har disse tingene, det er bare småting fra fortiden. Betyr ikke stort men blir litt feil å bre kaste det også. Det er jo 3 år mellom det ble slutt med henne og dere ble sammen så jeg tviler sterkt på at han ikke var over henne. Om det plager deg kan du vel nevne det for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå