Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Før jordskjelvet. Og tsusamiet, første drøm hadde jeg for noen mnd siden og siden det enda ett nyligen om tsusamiet i japan, jeg var tilstede og opplevde alt og fortalte om drommen til min søster... Jeg ble redd nar jeg så nyhetene, har ofte sånne drømmer.....
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har det også sånn, liker det ikke.....vet hvordan du har det... Jeg ser også ting i hverdagen når jeg snakker med folk, får bilder i hodet mitt.... Så tsunamien i 2004 2-3 uker før det skjedde pluss drømte om det. Så det som skjer i Japan nå for et par mnd siden. Satt faktisk å ventet på at dette skulle skje, det har ligget å ulmet i hodet mitt i noen uker nå. Så at berserk gikk ned, fikk bildet i hodet når jeg så en reklame for tangerudbakken, så tok det noen dager før ulykken skjedde. Når det skjedde og ulykken kom på nyhetene så så jeg at jarle og samuel var trygge. Ser rasulykker og branner, jordskjelv osv, huff liker det ikke........ Ser også dødsfall i familien pluss sykdom. Føler meg gal, og vet ikke hvordan jeg kan få det til å stoppe. Det har blitt en plage for meg:( Vet ikke hvem jeg kan snakke med om det, noen som vet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå