Gå til innhold

Hva gjør du og barna dine i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp støvsugd og vasket litt klær. Har ingen planer i dag og tror ikke jeg orker å gå utfor dør, skikkelig grått og surt ute. Må en liten tur på butikken eneste.

5 åringen har sett tv og spillt wii siden vi stod opp, får ta en lekepause snart. Synes det er godt med innedager innimellom men får litt dårlig samvittighet, mest pga småen spiller så mye om vi ikke finner på noe annet. Er jo jeg som bestemmer, men det er jo sååå avslappende også.

Har dere planer i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seksåringen er på skirenn med bestemor, fireåringen i bursdag, mannen på trening og jeg skulle ryddet huset men sitter her og set skiskyting akkurat nå.

Skrevet

1.5 åringen ligger og sover akkurat nå, slik mamsen får litt etterlengta fritid:)

Da sitter hun og ser skiskyting og surfer på nettet.

Tror ikke vi skal gjøre så mye spennende i dag. Været er ekkelt.

Skrevet

Jeg ligger helt i ro. Har gjort det en uke nå. Av og til kommer pia mi på fanget og gir meg en kos.

Ikke sier jeg noe heller siden jeg har litt vondt i halsen.

Ute skinner sola og det er et nydelig vær.

Skrevet

Jeg har en lita hanglete frøken her nå ligger hun på sofaen og sover , planen i dag er å dytte hun godt ned i vognen og gå en tur på nærbutikken om hun er i form til det.

ellers har vi gjort unna vask og slikt må bare støvsuge litt. ellers bare kos.

Skrevet

Ryddet og støvsugd og bakt brød hjemme, nå skal vi på katteutstilling (haha..ungene elsker katter) så skal vi stå litt på ski og shoppe litt småting på kjøpesenter. Har leid noen filmer, filmkveld og sjokolade i kveld

Skrevet

8 åringen er på skitur med tante og to søskenbarn, 4 åringen er på bursdag og minsten på 11 mnd "rydder" i turnklærne til jentene. Her er det strålende sol ute og vi skal snart ta en trilletur for å hente henne som er i bursdag. Slutter kl. 14.00.

Har kun småryddet og satt på en vask. Bada de to største og ellers har jeg bare slappet av. Mannen min jobber, så etter at vi kommer hjem igjen blir det til at jeg lager middag. Regner med at skijente og pappan kommer omtrent likt hjem kl. 15.30.

Kl. 18.00 blir det som alltid poppcorn og lørdagsgodt. Nam, nam.

Skrevet

Jeg tok med guttungen ut og dro på butikken for å kjøpe lørdagsgodt. Mannen ble igjen hjemme og rydda og vaska hus. Gutten og jeg har vært ute i det nydelige været og lekt i hagen hos naboen, så kom jeg hjem til nyvaska hus :)

Været er nyyyyyydelig, sol og blå himmel! Og nå skal jeg hive meg i dusjen før jeg drar på jobb :)

Skrevet

barna er i hver sin bursdag, faren kjører de. Jeg skal på jobb om en time, og er litt uvant med denne situasjonen. Tenkte jeg skulle ta meg et bad, men det var jammen tomt for varmtvann gitt. Så da sitter jeg her og surfer, betaler regninger (og ble positivt overraska over ståa:-)) og hører på P5 mens jeg drikker kaffe.

Skrevet

Her hos oss er det nydelig vær, sola skinner. Vi har vært ute siden kl. 9.30 til 13.30. Gått på ski, akt og gått en tur med 3 åringen og babyen. Baby i vogna si, da.

Nå er 3 åringen med pappa'n i butikken for å handle mat, babyen sover å terrassen.

Senere idag skal vi ut å ake igjen. Ake er moro......hihi

Skrevet

Mannen og barna er på lang skitur.

Jeg har vasket leiligheten, og skal nå skrive litt på masteroppgaven min før jeg tar en tur i matbutikken + gjør noen ærender. Kjipt å sitte inne i solen, men sånn er det bare.

Skrevet

Guttungen og samboer er kastet ut av leiligheten i dag. De har vært på besøk hos noen venner av samboer og så skal de til min svigemor og være over der til i morgen. Jeg sitter i intenst arbeid med semesteroppgaven som skal leveres til uka og som jeg først har fått begynt på i dag... Akkurat nå har jeg spise/dibbe/tv-pause.

Skrevet

Sola skinner og jeg er inne med 3 syke barn:-(

Skrevet

Har bare min datter her i helgen. Samboerens barn har mammahelg.

Vi har värt på frimerkemesse (av alt her i verden!) og en snartur på butikken. Nå går samboeren over til naboen med datteren min og hörer om hun kan leke der litt. Håper det. Både for hennes del og for min... Senere blir det pizzabaking og så film og godis.

I morgen blir det litt baking iallfall. Mer vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...