Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Jeg er førstegangsgravid og halvveis i svangerskapet. Jeg merker at det gjør fryktelig vondt når jeg bøyer meg ned, f.eks for å sette på skoene mine. Denne smerten kjenner jeg også enkelte ganger når jeg hoster. Det er litt ømt, og jeg kjenner menslignende smerter innimellom, er dette normalt? Noen som har opplevd lignende og vet hva det kan være? Ultralyd i uke 19 viste at alt var bra med babyen, så jeg vet ikke om jeg skal plage legen min med dette. Jeg er likevel sykemeldt pga smerter pga prolaps i rygg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Kan være noe så normalt som at det er livmora som vokser du kjenner på, i noen stillinger og bevegelser kan man få smerter av dette, er i så fall veldig vanlig, og normalt. Men det kan være så mye og mangt! Min svigerinne hadde slike smerter, og der viste det seg at det var nyrebekken betenelse, så kan være greit å hvertfall ringe jordmor eller lege, og høre hva de sier om saken.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Det er også ekstremt ubehagelig når blæra er full... Jeg får ta en telefon til legen på mandag da. Har enda ikke vært hos jordmor, de ville ikke ha meg inn før i uke 24...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå