Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Tror ikke det har noe sammenheng. Ikke så jeg har erfart iallfall! Har hørt at om du er i god form får du en lettere fødsel! Så det er lurt å gå mye på tur
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Hadde ikke en eneste kynner eller menssmerte hele svangerskapet og hadde en kjempe lett fødsel!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 6 dager igjen! har hatt disse vondtene i ei uke nå, så håper det har gjort noe godt for seg disse smertene
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Hm! Her er det masse forskjellige opplevelser! Jeg trente ikke en meter i svangerskapet og fikk den letteste fødsel. Følte meg ikke svett etterpå engang. Hadde kynnere/menssmerter i 6 dager før. Hjalp veldig, hadde 3 timers fødsel pga det:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Jeg hadde masse kynere fra uke 16 og spessielt mye de siste 6 ukene. Hadde masserier 1 uke før termin. Vannet gikk og riene startet 15 min senere. 58 timer senere var ungen født etter at jeg etter 52 timer med rier og ikke fikk mer enn 4 cm på egen hånd fikk drypp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå