Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Vi har ikke vært et par lenge, to år.... Han er ikke perfekt men han prøver å gjøre meg lykkelig hele tiden, jeg virker til å lete etter feil og grunn til å bli sur på ham, fyrer meg opp ved det minste og hater ham til tider, han er alt jeg vil ha men jeg krever mer og mer, blir bare ikke lykkelig... Må legge til jeg er gravid og vi har bare bodd sammen i 6 mnd, han krangler aldri med meg... Jeg krangler hele tiden, har sagt noen ganger nå at vi bør ta pause men han vil ikke han vil vi skal jobbe oss igjennom dette... Jeg vil ikke miste ham men bør jeg være realistisk ?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 åååå så deiligt at jeg ikke er alene.. har akkuratt det samme problemet!! det er som om jeg skulle skrevet det selv...!!! vi har vert i sammen i 1 år jeg er gravid og jeg krangler og krangler med ham hele tiden... jeg har snakket med en veninne som var igjenom det samme. glemte å si det også ja at alt begynte den dagen jeg fant ut jeg var gravid å det samme med denne veninna min.. hun sa at hun "holdt ut" i de første ukene å så var det bare som om det løsna seg en dag å hu bare sjønte hvorfor hun i det hele tatt hadde falt for ham i første omgang.. jeg har valgt å tro på henne å merker etterhvert at det blir lettere og lettere å omgås. Han er borte på jobb denne helgen og for første gang disse tre mnd savner jeg ham virkelig!!! helt hærlig.. kansje dette skjer for deg også.. sjønner hvertfall godt hvordan du har det...! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Var det likedann før du ble gravid? Eller før dere ble samboere? Når jeg og min kjære flyttet sammen, så hadde jeg en periode hvor jeg var likedann, letet etter grunner til å bli sint på han ol. Det var rett og slett en overgangs fase, da forholdet fikk et nytt kapittel, etter ca 3(?) mndr roet det seg, og ble stabilt igjen. Så ble jeg gravid, nytt kapittel i forholdet, og samme nytta igjen, men da varte det HELE svangerskapet, men nå som jeg sitter her med sønnen på 2 månder i armene, så kan jeg ikke forstå hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Samboeren min er en herlig mann, han har sine feil ja, og de kan iritere maks, men de er fortsatt en av grunnene til at jeg falt for han, feilene er med på å gjøre han til mannen jeg elsker Er noe å tenke over, om det er de nye kapittelene i forholdet deres, som kan ligge bak holdningen din, om det rett og slett er at du prøver å granske alt ved han, fordi du i underbevistheten prøver å finne ut om du har valgt en mann du kan dele hele livet med, eller om du kunne se deg selv finne noe bedre. Kan virke slemt, men man mener jo ikke å gjøre det, det skjer bare, for samboerskap og barn er jo stort, og hva om man da skulle oppdage at samboeren ikke er helt den man trodde, med barn på vei, så er det kjipt å oppdage Gi deg selv litt tid, og når du tenker i de baner, reflekter over HVORFOR du gjør det, er det fordi du "gransker" han og den han er, eller er det rett og slett fordi du starter å gå små lei? Er det det siste, så vil ikke kjærligheten alene holde dere sammen vet du.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Fine svar her, takk... Jeg har vært igjennom mye og har litt vansker for å stole på noen ..dette meeker han, han gjør alt for meg og mitt barn, leverer ungen , jobber , finner pa ting med oss, overrasker meg innemellom, han er veldig glad i oss men jeg blir bare rett og slett ikke fornøyd, eksene mine var bad boys og jeg krevde mye mindre av dem, var naiv og fornektet mye, var i voldig forhold...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Kanskje det da er problemet, du er så vant til vonde forhold, at nå som du er i et godt, så er det så skremende/usikkert, at du prøver å få igang noe, så det kan minne deg om de tidligere forholdene?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Ja mulig jeg gjør det ubevisst, føler meg så slem med ham hvordan kan jeg forandre på dette
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Vær bevist på hva du gjør, når du starter opp, prøv å stopp deg selv. Kan kanskje være lurt å prate med samboeren om det
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Han høres jo virkelig ut som en mann å ta vare på :-) Synes dere burde gå til samtaler på familievernskontoret (eller hva det heter). Få hjelp til å sette ting i perspektiv. Det er viktig at dere får ballanse i forholdet deres. Hvis han er bare snill og du er heks så er det ikke bra for noen av dere.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Ja tror det, han er ihvertfall redd for å miste meg, han sier jeg 3r så negativ,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå