....mammatilto... :))) Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Lillegutt er 8 mnd, allmenntilstanden er normal, ingen feber.Jeg ammer han og gir han flaske innimellom.. bæsjen hans er grønngul . Han hoster endel, men har bare gjort det siden i går. Delvis slimhoste, delvis tørrhoste. Hva gjør jeg?Kan han få saltvann? Hostesaft? Bare se det ann? Ser ikke ut som han plages veldig på dagtid, men natta var et sant marerritt...var oppe annenhver time pga at han hosta og full av slim og gråt hysterisk..så tenker at han hadde vanskelig får å puste.. Burde jeg kontake legevakta siden han er bra på dagtid???? Har hevet senga hans men det hjalp ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå