gravd igjen :) Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Hvor ofte tar dere det og hvor stor dose tar dere hver gang?? De sprøytene er ikke noe særlig og jeg må ta de to ganger om dagen. Så det vil nok bli en del sprøyter ja Har leiden mutasjon og tar Fragmin 0,2. Bare artig å høre hva andre tar
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har leiden og bruker fragmin 0,5 en gang om dagen . Jeg får ganske mange blåmerker og kuler etter sprøytene spes om jeg treffer en blodåre (vondt ).
Endeligmamma<3 Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Jeg tar klexane..en sprøyte i magen hver kveld- synes ikke det er noe kjekt...og hvertfall ikke nå som magen begynner å vokse.. Hvorfor går dere på blodfortynnende, og skal dere gå på det hele svangerskapet?
gravd igjen :) Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2011 Jeg går på blodfortynnende siden jeg har leiden mutasjon og min søster har mistet mange ganger pga blodpropp i morkaka ( hun har også leiden) Jeg må jo da sette disse sprøytene 2 ganger daglig, morgen og kveld, skikkelig ont om man treffer for kjært... Men sånn sett med tanke på alternativet så tar jeg gjerne sprøytene. Jeg skal ta de til 6 uker etter fødsel. Blir nok seende ut som et norgeskart på magen
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har hatt blodpropp i lungen etter forrige keisersnitt. Derfor går jeg på Klexane 40 mg (tror jeg..) 1 gang om dagen. Jeg ser ut som jeg har blitt mishandlet, men det får så være. Er lei av stikk, og kjenner veldig på at jeg må stikke meg et havt år etter fødselen også. Men heller det enn ny blodpropp!!
Nr5påvei :) Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Jeg går på albyl-e 75mg 1 gang om dagen pga hab aborter.
gravd igjen :) Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2011 Lurer på... Skal dere føde normalt?? eller blir det keisersnitt på dere?? har hørt om noen sykehus som tar med keisersnitt pga å holde kontroll på blødningen. Selv skal jeg bli innlagt 3 uker før termin, regner med det blir vanlig fødsel. De har iallefall ikke sagt noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå