Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Tiden går for fort. Jeg føler at alle rundt meg blir syke, eller får barn, eller trenger noen, eller trenger hjelp ... Og jeg har ikke nok tid til å være der, hjelpe til, hilse på, hele tiden eller hver gang noen trenger noen. Er jeg den eneste som føler at jeg ikke strekker til og at mitt liv tar for mye tid slik at jeg ikke kan være hos dem som jeg er glad i? Hva med dere? Er det noen du vil ha mer tid med, men som du ikke rekker å se ofte nok fordi hverdagen tar overhånd? Jeg skulle gitt mye for å stoppe verden og tilbringe mer tid med de som kanskje ikke har så lenge igjen
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Det er lov å være snill, men ikke dumsnill. Si nei litt flere ganger du:) Selv prioriterer jeg alltid mine barn, min mann og meg selv først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå