Gå til innhold

Stopp verden, jeg vil av!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går for fort. Jeg føler at alle rundt meg blir syke, eller får barn, eller trenger noen, eller trenger hjelp ... Og jeg har ikke nok tid til å være der, hjelpe til, hilse på, hele tiden eller hver gang noen trenger noen.

Er jeg den eneste som føler at jeg ikke strekker til og at mitt liv tar for mye tid slik at jeg ikke kan være hos dem som jeg er glad i? Hva med dere? Er det noen du vil ha mer tid med, men som du ikke rekker å se ofte nok fordi hverdagen tar overhånd?

 

Jeg skulle gitt mye for å stoppe verden og tilbringe mer tid med de som kanskje ikke har så lenge igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov å være snill, men ikke dumsnill.

Si nei litt flere ganger du:)

Selv prioriterer jeg alltid mine barn, min mann og meg selv først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...