Gå til innhold

"Feriepenger til utbetaling"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette det man faktisk får utbetalt? Eller trekkes det for den femte uken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker aldri dette..

 

Skrevet

mener det trekkes for den femte uken ja

Skrevet

Blir nok trukket. Jeg pleier iallefall å få mindre utbetalt en det som står der :/

Skrevet

Okay, da belager jeg meg på det.

Hva med når man har enda en uke ferie da?

Trekkes det også?

 

Har 6 ukers ferie. Den siste uken er et frynsegode på jobb..

Skrevet

Hos oss er den sjette ferieuken en slags bonus, den er med lønn.

Skrevet

Kristin1974:Jeg tror det er sånn hos oss også, tror jeg skal høre med arbeidsgiver. Har bare jobbet der litt over et år. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...