Blåmandag Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Er dette det man faktisk får utbetalt? Eller trekkes det for den femte uken?
Ksenia & Anjem Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 mener det trekkes for den femte uken ja
chill+enda en til Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Blir nok trukket. Jeg pleier iallefall å få mindre utbetalt en det som står der :/
Blåmandag Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2011 Okay, da belager jeg meg på det. Hva med når man har enda en uke ferie da? Trekkes det også? Har 6 ukers ferie. Den siste uken er et frynsegode på jobb..
Fire småtroll Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Hos oss er den sjette ferieuken en slags bonus, den er med lønn.
Blåmandag Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2011 Kristin1974:Jeg tror det er sånn hos oss også, tror jeg skal høre med arbeidsgiver. Har bare jobbet der litt over et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå