Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Det er ei ung snelle i slekta mi som er bare 22 år. I kveld kom bomben.. De skulle ha barn nr. 2 !! Greit å drite seg ut en gang.. men TO ganger ? Dessuten er barnet de har bare 1 1/2 år. Skjønner ikke hvorfor de gidder..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Eh.. Så lenge de tar vare på barnet og er glad i det, så ser jeg ingen problemer i at de vil ha flere barn.. Er du misunnelig eller?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Åh herregud, meld henne til barnevernet PRONTO!!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Hehe.. har ei akkurat lik i slekta.. de prøver å få barn,ingen av de har jobb og hun var alenemor med førstemann som hun fikk da hun var 18,er nå 20. Tragisk..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 eeeeeeeeeh??? Håper du er et lite troll..... Om ikke: hva er problemet? Ei i familien min er ennå ikke 25, men gift, og venter sin fjerde før eldstemann er 4 år. Og det er jo slettes ikke noen andre sitt problem! Syns det er trivelig med en stor familie jeg!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 RED ALERT! Batmobile to social services !!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 Tja, de _er_ vel strengt tatt en familie med mor, far, barn. Jeg hadde også 2 barn da jeg var 22, følte meg ikke spesielt ung. Eller snellete.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Ser ingen problemer med det sier du?? Det går jo an å ha litt mer NORMALE interesser når man er så ung. Da jeg var 22 så likte jeg for eksempel å reise ALENE med venner, være med gutter, feste i helgene osv. Men neida.. De skal være så utrolig flinke og a5 (ja, for a4 er jo så lite spesielt.. om å gjøre å være mest mulig uvanlig!!). Virker som om de bare later som om de syns det er artig å drasse med ungen på fjellet osv. hver helg for å få skryt fra visse andre i slekta for at de er så sporty og bla bla. Kombinerer studier og jobb og alt tilsynelatende uten problemer. Skal vedde på at hun har juksa på hver eneste eksamen. Ingen som er såå unge liker å holde på sånn. Blir jævla irritert! Må jo omgås disse menneskene også.. Enda en å kjøpe julegave til... Hi
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 Hahahahha... Gud, for et tragisk innlegg. Så siden DU var en umoden 22-åring, blir du irritert på denne familien fordi de klarer oppgaven som foreldre (med tilhørende jobb, studier og tidsklemme) FOR bra?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 Om jeg var i tvil etter hovedinnlegget ditt, vil jeg påstå at det lyser sjalusi og misunnelse her nå. Folk er forskjellig. Heldigvis for det, bare tenk deg hvordan det hadde vært om alle var som DEG!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 Stakkar HI! Du må ha virkelig store problemer! Jeg fikk min første da jeg var 21. Og har ikke savnet den "ville ungdomstida" i det hele tatt! Jeg reiste på turer både på fjellet og til byen, og JADA jeg var så teit at jeg likte å reise sammen med ungen min! - Hva er uvanlig med å ta seg av ungene sine? Nå har jeg passert 30, og venter min 3. og fortsatt kan jeg med hånda på hjertet si at tiden som tilbringes med ungene er den mest verdifulle! Jeg har også mange tantebarn, men tenker aldri at "uff, enda en å kjøpe gaver til" Du er vel kanskje litt gjerrig???
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 Er du sur for at du må kjøpe en ekstra julegave? Jeg er 21år og venter mitt 2.barn. De er begge planlagte, jeg er gift og skal kjøpe hus snart. Syns du hun er sååå teit for at hun ikke vil ut og reise i stede for å ha en famile? Man modnes vel forskjellig tror jeg, kanskje du bare var litt barnslig sammenlignet med hun?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #15 Skrevet 11. mars 2011 Huff, da, de er bare altfor drittmodne og perfekte å lissom atte. På fjellet og jobb og studier og sunne interesser og det hele du. Ja, det er skikkli tåpli ass. Da jeg var 22 var jeg ikke opptatt av "gutter, fester og alt som er gøy". Det gjorde jeg ferdig i russetida og på folkehøyskolen. Da jeg var 22 var jeg student, opptatt av studentpolitikk, glad i å reise (ja, med kjæresten, merkelig nok ikke heisaturer med venninner og grisefyll på Aiya Napa) og hadde brukt masse tid i Asia og Latin-Amerika fordi litt mer eksotiske reisemål tiltalte meg. Jeg hadde jobb ved siden av studiene og en samboer. I fritida hendte det faktisk vi var ute i skog og mark, bl a på småviltjakt. Ikke for å ha noe å skryte av, men fordi det var gøy og så lærte vi å danse salsa, og gikk mye i filmklubben. Riktig nok hadde vi ikke barn. Men alt i alt følte jeg at mine interesser var godt innafor det "normale" for andre som studerte og var i samme alder som oss. Vi hadde i alle fall alltid flere rundt oss som ville delta på samme ting.Jeg kjente vel også ett eller to par som fikk barn i den tida, når jeg tenker meg om, men de var i mindretall. Jeg misunte dem aldri, jeg ville gjerne ha ansvar bare for meg selv, men det kunne ikke falle meg inn å si sånt som du sier om en slektning. Jeg tror faktisk du selv var mer umoden enn gjennomsnittlige 22-åringer hvis din beskrivelse av deg selv er sann.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 Full respekt for både dem som ønsker å leve livet og være egoistiske i ung alder, og dem som ønsker og satser på mann, hus og barn. MEN det er skremmende hvor mange som ikke tenker på framtida, og får en utdanning eller jobb de kan gjøre noe med! Barn er faktisk ansvar, de skal forsørges..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #17 Skrevet 11. mars 2011 "det er skikkli tåpli ass" Denne setningen får meg til å tenke at du IKKE har vært 22 år enda, og at du enda har noen år igjen før du kommer dit....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #18 Skrevet 11. mars 2011 Når trollmor har lagt sine elleve små troll...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #19 Skrevet 12. mars 2011 Jeg er 22, har en datter og en samboer. Vi er lykkelige, og leker med tanken om en litten en til. Det er mye fordommer mot de som er unge, og det er synd! Men samtidig ikke overraskende når folk blir pepret med serier som "unge mødre" "16 and pragnent" "teenage mom" osv. Alder kan ha noe å si, det er jeg helt enig i. Men det er slettes ikke avgjørende. Jeg er en god mor, jeg er ung, og jeg er i et stabilt forhold. Vi kunne hatt bedre råd, vi kunne hatt finere bil osv. Men hun har alt hun trenger, og vi har råd til det vi vil ha råd til. Hvis noen hadde så mye som rynket et øyebryn den dagen vi skal ha nummer to, sier det mer om dem enn oss
Eleutheria Skrevet 12. mars 2011 #20 Skrevet 12. mars 2011 Troll. ... Eeeeventuelt en godt voksen dame som syns alle under 21 er mentalt umodne og ergo for unge til å ha sex, gifte seg, få barn, drikke alkohol, kjøre bil, flytte hjemmefra.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #21 Skrevet 12. mars 2011 haha så dårlig! forsøk på å lage rabalder og provosere....kjeder du deg? Kom heller med noe skikkelig saftig
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #23 Skrevet 12. mars 2011 For det første burde du slå opp på ordet " familie", du blir nok veldig overrasket. For det andre burde du slutte å kritisere andre som ser ut til å ha det bra og heller konsentrere deg om ditt eget liv.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #24 Skrevet 12. mars 2011 Jeeezzzez.. Barn skjønner ironi fra de er sånn 9-10 år, men DIBere har fortsatt store problemer. Ironi og selvironi, med en liten dose sans for humor, er tydeligvis et fremmedord her inne. -ikke HI-
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #25 Skrevet 12. mars 2011 Ja, mye bedre med de som fester og tar abort i hytt og pine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå