Gå til innhold

Skal det være sånn, nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Muffins
Skrevet

Er i min 34. uke, og har fra igår kveld kjent myyye murringer i nedre del av ryggen, samt nederst i magen. I tillegg har jeg fått mer kynnere, og vært mye kvalm idag.

Er ikke egentlig dette litt tidlig?

Kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist, hvertfall ikke såpass tidlig.. Hm, noen som kan komme med innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 35+2 nå men har hatt det sånn i 4 dager nå......... føles ikke som noe jeg har hatt tidligere og jeg har vært på mange kontroller siden jeg har vært ekstremt plaget av smertefulle kynnere.... men de siste dagene har jeg hatt mye murring og smerter i nedre del av magen og langt oppi skjeden og i ryggen... pluss at jeg føler meg litt svimmel og er kvalm..... her ligger lille i sete så håper ikke noe er på gang, for jeg har ikke sjekket bekkenet eller noe enda..hehe----- men jeg har fått beskjed av legen min å ringe føden for en sjekk imorgen dersom det ikke gir seg..... så det skal jeg gjøre..... men det er vel kraftige modningsrier tenker jeg... ikke godt å si, jeg har hatt tendenser til pre rier tidligere så jeg må være litt obs..... men jeg drøyer alltid i det lengste med å ringe leger og føden osv.... og det er egentlig bare tullete..... så imorgen ringer jeg om det ikke gir seg.... for det er skikkelig tak...

du kan jo ringe med de å høre så får du sikkert litt gode svar som du kan være trygg på.... ikke godt dette ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...