Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Hei jenter! Jeg skal på tapaskveld i morgen. Alle skal ha med seg litt hver. Jeg lurte på spanske kjøttboller - evt. med en slags dip til. Og kanskje hjemmelaget potetsalat. Hører jo nå at dette ikke klinger så godt... Noen andre tips? Evt. gode oppskrifter på slike litt smaksrike kjøttboller og potetsalat? Noen av de andre jentene skal ha med blant annet fylte "lefseruller", foccatia (?) og pastasalat. Takk
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Disse er gode: http://www.matprat.no/kos/koseoppskrifter/krydrede-kjottboller-i-tomatsaus/
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Saltbakte poteter med aioli er godt:) Jeg liker best greske kjøttboller med tzatsiki
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Potetsalat er vel ikke helt vanlig å ha på tapasbord? Mine beste tapas tips er. dadler med bacon rundt vårruller (hjemmelaget) kyllingklubber god fetaost aioli potetbåter kjøttboller
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Hvordan lager du de hjemmelagde vårrullene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå