Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 jeg er 13 uker pa vei hatt brystsmerrre idag på høyre side, nå i kveld har jeg krampe og intenst smerter i magen spesielt øvre del og ryggen høyt oppe, magen er knall hard og det kommer og gar med sekunder, hjelper å ligge men klarer ikke å gå er livredd....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Venter og ser om det blir bedre eller værre, hjelper å ligge....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Kanskje du har luftsmerter. Ligg på venstre side - da får lufta litt "hjelp" ut. Ellers synes jeg også at du skal kontakte legevakt hvis ikke det gir seg snart. Hvis dette er noe du ikke har opplevd tidligere og vet hva er. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå