Nickey Mouse Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Trenger vitnemål fra videregående, samt fra jeg tok helsesekretær som privatist. Hvor henvender jeg meg da? Papirene har på "merkelig" måte forsvunnet etter et par flyttelass... (ja, jeg vet jeg burde ha orden på papirene, men bare de som er borte )
Gjest mphs Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Du får ikke nye vitnemål, men om du ringer skolene du gikk på kan du få kopi av protokollen. Det måtte jeg få da jeg hadde mistet eller rotet bort vitnemålet fra vg.skole.
It's all about me Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har også rotet bort mitt og ringte skolen. Fikk da beskjed om at jeg kunne få en kopi gratis eller betale en del penger så fikset de nytt.
Nickey Mouse Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2011 Takk for svar! Litt usikker på hvordanjeg gjør det, med det jeg har tatt som privatist. Gått opp til eksamen på tre forskjellige skoler, men er vel bare å begynne i ene enden. Ble sendt litt rundt omkring for å ta de... Kopi burde vel holde. Er jo ikke så jeg skal henge de på veggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå