Gå til innhold

Er dere i full jobb eller sykmeldt?


++juni2011++fødeklar!!!

Anbefalte innlegg

Er i uke 25+1 og er i full jobb,men merker det begynner å bli slitsomt! Har en stressende jobb med mye løfting og løping fram og tilbake. Ingen plager enda bortsett fra vondt i skuldre og rygg mot slutten av arbeidsdagen og generellt mer sliten og trøtt. Hvordan går det med dere andre juni mammaer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 27 uker og i full jobb. Har en relativt stillesittende jobb. Merker jeg er mer trøtt og sliten enn før, men så lenge jeg får nok søvn går det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 25 veker på veg, og er og i full jobb. Eg jobbar som lærar og syns det fungerer fint sjølv om eg er gravid. Har endå ikkje hatt sjukefråvær frå jobb, så håper det held seg slik til permisjonsstart i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i full jobb til onsdagen, men måtte ta en liten sykemeld (1 1/2uke) nå så kroppen skulle få roe seg ned for stresser for mye. Og det var ikke bra, men skal tilbake i jobb etter dette. Og håper på å jobbe 3-4 dager i uken da:) Men er del ting som har skjedd som jeg tar litt tungt i tilegg, men hadde som mål og jobbe 100% helt ut, føler jeg liksom svikter sjefen og arbeidsplassen nå. Men heldigvis har jeg en fantstisk snill sjef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider