Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg jobbet hardt for å drikke mye vann. Hehe...Og jammen har klart 2,8 liter. Ganske mye det, ikke sant?

I tillegg til å løpe på do, så fryser jeg, men er vel naturli det. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dikker når jeg er tørst..ikke så mye, men har aldri vært uttørket eller noe, så tenker jeg får i meg det vannet jeg trenger.

Har ei vannflaske stående i kjøleskapet hjemme og på pulten på jobb, så drikker når jeg er tørst. Drikker melk til frokost og lunsj når jeg er hjemme, på jobb blir det vann og te. Vann til middag og noen slurker vann på kvelden om jeg er tørst. Blir sikkert 1 liter i løpet av en dag..men får jo noe fra melka og maten da :)

Skrevet

Rundt to liter, kanskje?

Skrevet

Ca 4 liter tror jeg. Veldig bevisst på å drikke mye vann nå som jeg ammer. dessuten synes jeg det er godt,og har Alltid en drikkeflaske med vann ved siden av meg:)

Skrevet

Alt for lite.... sliter med å få i meg væske i løpet av en dag.

Skrevet

Hvordan kan man slite med det? Vann i springen og en flaske med deg der du er?

Skrevet

Er så lite tørst, glemmer å drikke. Selv om jeg har en flaske ved siden av meg, så vil ikke det si at jeg drikker av den... Er ikke noe glad i vann, har aldri vært det.

Skrevet

Er ikke glad i vann. Drikker alt, alt for lite i løpet av en dag. Bortsett fra de dagene jeg trener, så drikker jeg knapt noe annet enn kaffe....

Ikke kjeft - jeg vet det ikke er bra!

Skrevet

ca.2,5-4 liter.

Drikker mye og er vant til det. Blir heller dårlig om jeg drikker for lite.

Skrevet

Tvinger i meg omtrent 2 liter. Går på Grete Roede, og man skal drikke 10 glass hver dag. Synes det er vanskelig, og greier det ofte ikke. Har nesten ikke drukket noe vann før kurset. Bare et glass til middag. Og melk eller juice til frokost og kvelds. Men med nytt og bedre liv så får jeg venne meg til å få ned vannet;)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Ca 2 liter. Jeg drikker nesten bare vann og ca 0.5l hvert måltid. Har alltid med meg en vannflaske.

Skrevet

Jeg drikker som regel minst 3 liter hver dag. Målte et par ganger, men er ikke så nøye på det.

Jeg trener mye, så mengden kan være oppi det dobbelte.

Har vannflaske i veska som alltid står på pulten min når jeg jobber, som er med på møter, trening osv osv osv.

Skrevet

Mange som drikker mye, ja!

Har alltid vært glad i vann, men vært litt sløv i det siste. Blitt altfor glad i kaffe, gitt...Hehe...Men; nå skal jeg kvitte meg med noen kilo, så da er det jo ekstra gunstig. Alltid ha med en flaske er lurt. :)

Skrevet

3 liter, kanskje noe mer. trener 4 ganger i uka og er avhengig av å få i meg mye vann:) Blir også tung i hodet hvis jeg ikke gjør det. Starter dagen med å helle i meg ca en liter;)

Skrevet

2-3 dl kanskje? Helt sant, og jeg vet det er alt for lite!!

Drikker over en liter Pepsi Max, da.... :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...