Gå til innhold

Jævla snerphøner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager ordbruken..var en kjapp tur innom en kafe og kjøpte ta-med-kaffe..på de ti minuttene det tok, våknet lillemann i vogna, og ga lyd fra seg, hvilket førte til at det stoppa tre damer, kikka oppi vogna, og nistirra på meg..Kjære snerper: Jeg hørte ham, og var på veg ut..takk for de overlegne blikka som igrunn sa alt. Håper dere er like perfekte som dere gjerne vil gi inntrykk av..

Der. Et ubrukelig innlegg, men gudbedre som det hjelper å få frest fra seg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt å frese fra seg !!

Skrevet

Absolutt:)

Hadde vel kanskje reagert litt sjøl, hadde det vært andre veien, den er grei, irriterte meg mer blikket jeg fikk da jeg kom ut. Lar jo ikke akkurat guttungen ligge og vræle mens jeg setter meg på kafe, jeg skulle ta med kaffen. Puh, mye man skal ergre seg over:)

HI

Skrevet

Tar med meg ungen inn, jeg :o)

Snerpete hilsen

Skrevet

Det trodde jeg også var vanlig....

Skrevet

Jeg ser skrått på mødre som parkerer vogna utfor butikker og kaféer og går inn selv jeg. Jeg ser også skrått på mødre som lar 6-7 mnd gamle babyer smake på brusflaska. Jeg er selv svært snerpete og perfekt ;)

Skrevet

Så klart tar jeg han med til vanlig, men han sov, jeg så vogna hele tiden, og som sagt-jeg skulle ikke sitte der. Var vel snakk om ca ti minutter, om det var så mye. Nå tror jeg ikke akkurat at Squawen er så himla snerpete, syns ikke jeg har kunnet se det i noe innlegg før:p

For ordens skyld: han våkna da jeg var på tur ut fra kafeen, så han rakk jo ikke gi så mye lyd fra seg.

Og ikke gir jeg en 6 mndrs baby(hvilket han jo er) noe annet enn det han skal ha. Hvem faen gir en så liten en brus???

HI

Skrevet

Ja, tenk så forferdelig at noen titter oppi en vogn der det ligger en baby og hyler og ingen mor er å se. De ville vell bare forsikkre seg om at du ikke var labgt unna.

Glem "overlegne" blikk, "sure" blikk, "sinte" blikk osv. De færreste tilker blikk riktig. Som regel legger man bare i det den reaksjonen man forventer av folk. Har man dårlig samvittighet tolker man blikkene som forakt, føler man seg fin tolker man det som beundring osv.

Skrevet

de var vel ikke sjokket for at han skrek. men sjokka for at man i 2011 finnr en baby utenfor cafeen uten sin mor.

Skrevet

Jeg er iallfall ALTFOR snerpete til å gi babyen brus ;o)

Skrevet

Ingen fornuftige mennesker går fra babyen sin utenfor butikken, caféen ol.

Skrevet

Nå bor jeg på et bittelite sted da.. hadde ikke ramla meg inn å gjort det i en by. Er gjerne ikke idiot heller, bortsett fra her inne da:p HI

Og ikke var det bare min vogn som ble parkert noen minutter heller, sto fler der gitt :)

Skrevet

Går aldri fra ungene verken i vogn eller bil eller noe annet sted.

Ikke når jeg er på besøk der jeg vokste opp heller med 650 innbyggere.

Kan alltids være en galning der også.

Skrevet

Så kollektiv dumhet gjør dumheta smartere da eller?

Skrevet

Stupid is what stupid does

Skrevet

Ikke jeg, for jeg har jo allerede sagt at jeg er perfekt, men jeg så noen som gjorde det idag. Vi snakker skrått blikk altså ;)

Skrevet

Djises!!! enig med HI, hadde gjort det samme!

Skrevet

Man går ikke fra en baby utenfor en butikk! Er det et problem å ta vogna med inn, eller babyen for den sags skyld? Tar det virkelig så mye som 10 min. å kjøpe en kaffe på et lite sted?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...