Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 hvor mye må dere drikek for å bli fulle? jeg må drikke 1-2 flasker vin. dere da?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Pleier drikke 1 flaske vin på vors. + 2-3 drinker på byen. Da er det nok Drikker ikke ofte da..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 oki. er i ketose og pleier egentlig å drikke 1 flaske vin + 3 drinker på byen. men siden ejg ikek kan ha drinker så tenker jeg kanskje 2 vinflasker? hehe men blir kanskje litt mye. vi får se. i værstefall så gir jeg bort vin og det ekke så galt det heller
Gjest Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Du skal jo ikke ha kjempemye vin i ketose. Et par-tre glass kanskje? Men i sprit er det jo null karber så det kan du jo blande med zerobrus.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 2 smirnoff ice og en flaske riesling (?) hvitvin, da er jeg full nok til å dra på by'n =) Hiver innpå et par-tre tyrkershots ute, da er det nok på meg Blir det noen flere shots enn det, og jeg krabber gjerne inn i taxien.. Ikke mye sjarmerende.. hehe
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Må bare slenge på at jeg drikker sånn ca 1 gang i året.. Er nok derfor jeg ikke tåler mer, gitt Hilsen 19:18
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 Kommer helt ann på hvem jeg er med, og hvor artig det er! Forrige helg drakk jeg 9 sommersby, og var ikke halvfull engang. Kunne fint kjørt bil. Av vin blir det vel 3 flasker før jeg blir full...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 Det kommer faktisk helt an på egentlig.. Vin blir jeg veeldig fort full av. Drakk en flaske da vi var i syden og da huska jeg ikke en dritt! emn sånn til vanlig så drikker jeg vel 8 øl før byen og noen drinker på byen og drikker jeg sprit så holder det vel med ca 3 dl før byen..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Haha - håper du ikke prøver det, å kjøre bil altså! Da tror jeg du fort går på en smell Selv om du ikke føler deg full så er det nok et stykke fra å ha det konsentrasjonsnivået som er nødvendig for å kjøre bil...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 Neida, jeg prøvde ikke. Bor i nabohuset Men altså, det var ikke et bein i kroppen som var påvirka på noe som helst måte, men selvsagt hadde konsentrasjonen blitt påvirket likevel
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 "Da er jeg full nok til å gå på byen. Da er det nok" Hvor gamle er dere her inne da? Hva er grunnen til at dere må drikke dere fulle for å gå på byen? Er det tøft? Fjortisser!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 Fordi det er kjedelig å gå edru på byen?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 hehehe.. Fjortis?? Jeg som skrev det er 32 år og firebarnsmor.. Er ute på by'n 1 forbanna gang i året, så JA; da drikker jeg meg full. Er vi virkelig fjortiser alle vi som er fulle på by'n? =)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #15 Skrevet 11. mars 2011 Jeg er fjortiss i forhold til deg, 20:34. Jeg er jo bare ei ungfole på 26! Jeg raver ikke rundt som en fjortiss på byen, men jeg blir full. Og jeg koser meg!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 Men må man være fjortis selv om man drikker litt for mye på by'n? Når man er så sjelden ute så er det ikke alltid like lett å kjenne sine begrensninger. Jeg som skrev over her sa at om jeg tar 2-3 shots så går det bra. drikker jeg mer enn det, da krabber jeg til taxien. Men det er ikke dermed sagt jeg da drikker de 5 shotsa. Jeg er flink til å holde stilen, men fulle damer er vel generelt lite lekkert Jeg har da møtt svigermor kanondrita på by'n etter kick-off med godset, hun er over 50år så er vel per definisjon ikke en fjortis, og det er vel ikke akkurat få som har litt problemer med å gå på en rett strek etter en bytur, men trenger ikke være fjortis eller ravende full for det?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #17 Skrevet 11. mars 2011 For å bli full : mer enn 5 enheter alkohol, da tenker jeg glass med vin f.eks. Vanligvis holder det med 3-4 glass for meg - liker ikke bli full.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #19 Skrevet 11. mars 2011 Trenger ca 8 glass vin for å føle meg "i støtet":)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #20 Skrevet 11. mars 2011 Billig i drift du da, Monajenten;). En flaske vin og litt påfyll utover kvelden pleier å gjøre susen her, hehe:D
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #22 Skrevet 11. mars 2011 Bruker å dele ei flaske bacardi med venninna mi, da er vi god og fulle.. Noen ganger fullere enn andre ganger, selv om vi drikker omtrent det samme hver gang. Kommer vel litt an på formen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå