Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Jeg er så lei av at mannen i huset alltid tror vi har så mye penger. Han skal bruke penger på alt mulig tull og tror vi har råd til alt mulig. Vi har råd i den forstand at det finnes jo penger til påfunnene og innkjøpene hans på diverse kontoer, men dette er ofte penger så var ment til sparing eller penger som skulle vært brukt hvis f.eks vaskemaskin, bil o.l ryker. Men neida...her er det visst bare å bruke. Blir helt stressa jeg. Har såklart snakka med ham om dette, men det er nytteløst. Han har et helt annet syn på dette enn jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Min mann er og slik.. eller han var.. brukter penger i hytt og pine. Det endte med en skjult kredittgjeld på ca 150 000. Nå har jeg dratt han i ørene og sjekker kontoene hans jevnlig. Sørger og for at han ikke har så mye penger på kontoen sin. Jeg har 300 tusen på konto, han har vel 60 tusen.. mer enn nok for han. Men han har blitt mye flinkere da:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Ja, dessverre. Men jeg er like flink, det er bare det at jeg ikke har så mye penger å bruke, så har ikke noe jeg skulle sagt. Men selv om vi har lite penger, stopper det han ikke fra å bestille ting og tang som vi strengt tatt ikke trenger. Når han har lyst på noe, bestiller han alltid på avbetaling, noe jeg hater. Tror han har mista oversikt på hvor mye ting han faktisk betaler for i mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Tja og nei. Han bruker en del penger, men kun penger han har og ikke penger vi trenger til noe annet. Han sparer også.....
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Min kjære var der også en gang. Helt inntil jeg i tre måneder lot han få styre. Kan love deg han fikk sjokk når vi til sammen hadde 40 000 i kredittkortgjeld innen de månedene var over. Nå slipper jeg heldigvis å krangle om bruk lenger, han har skjønt tegninga. Men frem til dette hadde vi ganske så mange krangler og uenigheter om temaet, og er vel sånn sett ikke ferdig enda heller, men det har blitt mindre av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå