Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Nachos i stekepanne, tacokjøttdeig oppå med masse revet ost Servert i lefse med masse rømme! NAM!
Mammaen til Isak Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Nachochips utover i langpanna, steiker kjøttdeig el karbonadedeig med tacokrydder. Har dette over chipsen, sammen med finhakket løk (evn vårløk el rødløk),mais,jalapenos (om ønskelig),salsa og revet ost,gjerne en blanding av gulost og cheddar. Serverer med guacamole,salsa og rømme (og feks salat)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Stekt karbonadedeig med tacokrydder has oppå nacho chips og gratineres i ovnen med ost på toppen. Har rømme og salsa til. Salat hvis jeg skal være sunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå