Gå til innhold

sjokkert og fortvilet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var pa et bryllup I sommer med typen vi hadde akkurat blitt sammen, Jeg er gravid na... Da var vi på nachspiel og jeg sovnet. Fikk vite na av noen av jentene at alle hadde gått nakne i boblebad og inkl typen min. Fikk se bilde av ham naken dritings vifte med greien sin, og merkligste av alt er at alle er nære venner de fleste er par... Fy f er kvalm ble helt satt ut og vil ikke snakke med ham nå.. hva synes dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe å være sjokkert og fortvilet over da?? Er helt normal oppførsel på mannfolk i fylla! Er bare på gøy! Slapp av!!

Skrevet

Ehm.. ja, men nå var det mannfolket ditt du spurte om.

Skrevet

Hvem er det som blir kanon dritings og sovner på nach etter et BRYLLUP. Sikkert flott førsteinntrykk du gav......

Skrevet

Hahaha jeg las litt feil, så trodde hun var gravid DA. Men er ikke hakket bedre å sovne FØR nach, nei! :P

Skrevet

Jeg var ikke dritings men trøtt alle skulle overnatte der og jeg gikk og la meg tidligere, mens alle menn og kvinner stort sett var alle par Gikk i boblebadet naken sammen, reagerer veldig på dette ja... Har akkurat kranglet sa mye med ham na at jeg vet ikke om dette forholdet kommer til å vare....

Skrevet

Harden dere virkelig ikke reagert pa dettek ?

Skrevet

Hadde det vært han og bare ei jente hadde jeg reagert, men når det var mange så kan det da ikke være så farlig? Han var vel flau og ville ikke si det da. Tror du bare skal glemme det jeg :)

Skrevet

Hehehe, så utrolig kjipt at sånne bilder er iomløp. Utover det kan jeg ikke fatte hva du er sjokkert og fortvilet over? Han dreit seg ut i fylla med å strippe. So what?

Skrevet

Dette er ingenting å slå seg vran for. Mange jeg kjenner er sånn. Noen venner av meg har til og med årlig fest med nakenbading enda de er over 30 år. Slapp helt av. Fortell han heller at du ikke har så lyst til at han skal gjøre det mer, så forstår han sikkert det etterhvert.

Skrevet

Var det bryllupet mitt? Hørte nemlig at dette skjedde etter mitt bryllup også...hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...