Gå til innhold

Hva er det frekkeste og/eller slemmeste du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bli "mobbet" på den forrige arbeidsplassen min. Hadde en kollega som gjorde alt for å få meg vekk derfra. Har hverken før eller siden opplevd et slikt rævhål! Heldigvis.....

Sa opp jobben min, og sa både til henne og andre kolleger at sluttårsaken var pga henne og henne oppførsel ovenfor meg.

Drittkjerring.....:-/

Skrevet

Venninne som låner og låner, alt fra penger til dopapir. Hun er ikke like flink til å betale tilbake.

Verst var den gangen vi var på ferie sammen i utlandet, også når vi skulle betale for rommet vi bodde på, hadde hun ikke penger. Jeg betalte, mens hun lovet dyrt og hellig å betale tilbake når vi kom hjem igjen. Det skjedde ikke.

Det endte opp med at jeg brøt kontakten med henne.

Skrevet

For meg må det være da hesten min døde brått og jeg ble sykemeldt et par dager(Ja, sikkert mange som syns det er rart men var helt knust. Sov ikke, bare gråt i en uke). Jobba på restaurant, og sjefen nekta å betale ut sykepenger siden han mente det ikke var god nok grunn til å bli sykemeldt(situasjonsbestemt depresjon) til tross for at jeg ikke hadde fungert i jobben min den tida jeg var sykemeldt. Syns det var ganske frekt, men var ung og dum så gjorde ikke noe med det. Kan også skjønne at folk syns det er sært, men hadde hatt hesten siden den var liten og det skjedde helt plutselig.

Hvis dette kommer opp to ganger, beklager men det stoppa helt opp første gangen jeg prøvde :)

Skrevet

14.43

Opplevde noe lignende med ei venninne. Hun gikk tom for penger halvveis i ferien og måtte låne av meg. Jeg sa at jeg kunne betale mat og drikke for henne, men neida hun insisterte på å låne ett fast beløp hver dag slik at vi hadde oversikt over hva hun skyldte meg. Ble 7000 kr. Da vi kom hjem var jeg total blakk og da hun fikk første lønning, så jeg ikke snurten av henne før den ble brukt opp. Neste lønning kjøpte hun mobil etc etc. Fikk ikke igjen 1 kr.... jaja ...

Skrevet

Var på ferie og ble matforgifta. Lå å senga med litt over 40 i feber og diare. Men tror dere venninna mi gadd å ta særlig hensyn? Nei. Ble sur for at jeg ikke ble med på byen, mente at jeg måtte kunne gå på butikken selv osv(måtte stoppe innom en restaurant på veien og gå på do selv om det var 200m til butikken). Mistet all respekt for henne, og vennskapet endte ikke lenge etterpå.

Skrevet

Hmm.. må være da jeg pratet med kameraten til broren min i telefonen. Mens vi snakket kom lillebroren hans inn i rommet han var i. Han jeg pratet med sa: nå prater jeg med xxx (meg).

Broren ropte i bakgrunnen : ÆSj hun stygge der, hun er skikkelig stygg ass!

Jeg ble rimelig satt ut og lei meg. Det var ikke spesielt koselig. Var mens vi gikk på ungdomsskolen, men det har jeg fortsatt ikke glemt! Syns det var skikkelig slemt og unødvendig sagt.

Skrevet

Sikkert ikke mange som syns det her er så ille, men jeg syns det var slemt gjort. Man må vel ha fobien for å fortstå det.

Jeg er livredd edderkopper, jeg begynner og gråte hvis jeg kommer nær en, og jeg er sykelig redd for de. Kan ikke noe for det.

En kveld mens jeg bodde hjemme oppdaget jeg en edderkopp på rommet mitt og fikk panikk.

Gikk og la meg på min stesøster sitt rom (hun var hos moren sin). Da kom stefaren min og sa der fikk jeg ikke lov å sove, dette var hennes rom, dette skulle hun ha i fred osv. Min stesøster hadde ikke brydd seg det grann om det, vi hadde "fri tilgang" på hverandres rom.

Måtte ligge på mitt eget rom, uten at edderkoppen ble fanget. Jeg klarte ikke å sove hele natten!

Syns det er utrolig respektløst og ikke respektere andres fobier.

Skrevet

Min kusine lå på sykehus etter en stor kreft operasjon, venninnen hennes hadde bedyret at hun skulle stille opp og hjelpe til.

Min kusine har alltid hjulpet henne med div ting som å passe barna mens hun var på 1,5 ukes ferie, lånt henne penger og støttet ved kjærlighetssorg.

En av de første dagene etter inngrepet hadde hun (kusinen min) det skikkelig tungt og trengte sårt litt støtte.Jeg var på jobb så hun ringte ikke meg, men denne venninnen.

Mens hun gråt og spurte om hun kunne ta seg en tur på sykehuset for det var en slik tung dag, fikk hun til svar at det gikk ikkje for hun skulle på afrikansk dansetime......

Den venninnen kan du få gratis av meg.

Skrevet

Det slemmeste jeg har opplevd var mine 4 uker på sykehuset i forbindelse med fødsel. De brukte meg bl.a. som øvingsdokke for blodprøver og venefloner. Det er j.... vondt å bli stukket gjennom blodårene gjentatte ganger, særlig veneflonene er vonde.....

Ba pent om at bare de som kunne skulle stikke, men det ble ikke hørt...

Ellers så har jeg hatt en psykopat til sjef.....

Skrevet

Hvet ikke om dette kan kalles frekt eller slemt men..

Min "bestevenninne" kom ikke på barselbesøk da jeg fikk datteren min.. Fikk en sms med gratulerer på. Hun kunne kanskje ha ringt værfall. Hun bortforklarte seg i ettertid med at hun fikk ikke tid, noe dukket opp osv.

Hun har vært på besøk 1 gang etter at vesla ble født, og det var når baby var 4 mnd, nå er hun 9.

Ikke fikk jeg noe gratulasjon på bursdagen min for ikke så lenge siden heller. Kommer nok en forklaring på det også, hadde ikke penger/strøm på mobilen er en klassiker:P Og facebook var sikkert så "klikk" den dagen!

Dere synes sikkert dette er bagateller, men nå snakker vi om min såkalte bestevenninne altså.

Va synes dere? Er det bare jeg som er litt hårsår her?

Skrevet

du er ikke hårsår, men du finner deg jo i det også. Man må ta opp slike ting. jeg fant ut at min ene venninne sleit med det at hun var så redd for å holde ungen min og at hun ikke ville prate om "babyen" da det ikke er hennes greie. da måtte jeg ta en valg. jeg valgte å snakke om annet enn bleier, fødsel osv, og møtte hun uten barnet. nå 2 år etter er hun og min datter gode venner, hun bare trengte tid.

Jeg hadde sagt ifra til venninnen din. Og så må du bestemme om hun er verdt å ta vare på i forhold til hvordan hun reagerer..

Skrevet

Hadde en sjef fra helvete på et lite spisested. Han kom daglig innom arbeidsplassen, inspiserte nøye og ble dritforbanna om han fant noe, og ble like forbanna om han ikke fant noe - og skjellte meg ut foran alle kundene hver gang.

Han var kjent som byens verste sjef.

Skrevet

19.30. Du er ikke hårsår.

Men, jeg tror ike du er hennes beste venneinne...

Skrevet

"ikke du er hennes beste venninne", skulle det stå!

Skrevet

Det var da jeg tok abort, og de i etterkant viste meg bilde og forklarte hvor hender og bein var.. Takk for den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...