prinsesse 09 med tvillinger<3 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 to herlige gutter :) utrolig moro å endelig vite hva som kommer til sommeren på den ene gutten hadde ikke hodet vokst like mye som på tvillingbroren sin,så vi skal inn på kontroll igjen om 2 uker...forhåpentligvis har det gjevnet seg ut til det. Ellers sto alt bra til med våre to gull terminen ble flyttet fram til 9 august
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Så moro K:) Da ble det som du trodde, med i hvertfall en gutt! Da får vi jo tre av hver når vi skal treffes med gulla:) Håper alt står bra til på neste kontroll også!!
Gjest Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Gratulerer deg her også jeg.. hehe.. Har du en- eller toeggede??
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Gratulerer!! Så moro! Vekstavviket på den ene jevner seg sikkert ut. Jeg var også på kontroll i dag, og da var avviket fra 14 dager siden nesten helt utjevnet :-) Så meg ville han ikke se igjen før om 4 uker :-) Tror også at det er vanskelig å måle helt nøyaktig, og hvis det bare var hodeomkretsen som var mindre, så lover jo også det bra. Var ikke dine sannsynligvis toeggede? To-eggede trenger jo ikke vokse helt likt heller uten at det er bekymringsverdig. Men veldig bra at L ikke tar noen sjanser. God helg!
Stjernebarn og Nordlys Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Gratulerer med to gutter, Håper alt er bra ved neste kontroll:-) Jeg har også termin 9 aug, skal føde på bærum, håper det blir bra. må innrømme at jeg gruer meg litt, selv om jeg har 2 barn fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå