Gå til innhold

Jeg mangler en kone...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler det mangler en person i livet mitt... Og det er en med-kone.

Hun skulle vært blid og omgjengelig og alltid proppfull av overskudd og positivitet. Hun ville med glede tatt del i oppdragelsen av guttungen. Tatt sin del av levering og henting i barnehagen. Hun skulle jobbe hjemmefra i en godt betalt jobb og tatt husvask, rydding og middagsplanleggingen innimellom. Hun skulle elske å lage mat og være en skikkelig morgenfugl som alltid står opp tidlig i helger og ferier med et smil. Stelt ungen, tatt unna litt klesvask og tømt oppvasken og lagd en god frokost med hjemmelagede rundstykker, ferskpressa appelsinjuice og nytrukket kaffen innen vi drar oss opp av senga.

Hun skulle være kreativ og flink til å planlegge både hverdagsaktiviteter og ferier og ha skikkelig peiling på økonomi.

Selvfølgelig skulle hun også sitte på en god slump med penger arvet av sine avdøde foreldre, og med glede brukt på familien sin - oss. Og så skulle hun vært fullstendig aseksuell og steril uten at det skulle plage henne det gram.

Hun ville blitt min beste venn <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da voldsomt! xD

Jeg leste først overskriften som at du mangler en KRONE. hehe

Skrevet

Hehehehe :)

Ja, hadde kanskje vært fint med en ekstra dame i husholdningen ;)

Men da med forbehold om aseksualitet og sterilitet (og at hun var mer interessert i meg enn mannen min, selv om jeg ikke finnes bifil)

Skrevet

Jeg har tenkt akkurat det samme! Og kona mi skulle elske å handle inn julegaver, pakke de sirlig og vakkert inn, huske alle bursdager og være i forkant med å sende gaver. Hun skulle være en interiør-guru og hun ville pusset opp på strak arm. Hun elsker å rydde i garasjen og hun sorterer bort klær etterhvert som vi vokser ifra de. Hun skulle elske å shoppe: for meg, og hun ville visst hva jeg kledde og kjøpt det for meg! Hun ville lært meg å sminke meg, trene sammen med meg og oppmuntre meg til å være mer i aktivitet. Hun skulle drukket vin med meg i helgene og hun står selvfølgelig opp med ungene i helgene uten å mukke! Hun er enig med meg i et og alt, er min beste venn og tar alltid mitt parti i diskusjoner med gubben..

Jeg har sagt det til han;at jeg ønsker meg en kone.. han lo og sa at det er nok en slave jeg ønsker meg... hi hi hi

Skrevet

Hun trenger jeg også... Hvor finner vi henne mon tro?

Skrevet

Tja, det er ikke sikkert du er like lykkelig den dagen du får tilbudet....

Hilsen en som har hatt muligheten.

Skrevet

Jeg er desverre opptatt :);)

Skrevet

eller finne en mann som gjør det samme for familien sin..:-)

Skrevet

hehe det skal jeg ;) smask

Skrevet

Jeg ser henne for meg! Med skjørt og skjorte og skaut. Over skjørtet har hun i tillegg forkle.

Sukk.. Hun ville vært bra å ha i hus:))

Skrevet

For min del kunne hun tatt seg litt av sexen også. Svangerskap og sex går ikke overens her altså.

Gjespa under akten i sta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...