Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Trenger dessert\middagstips. Har 6dl fløte som går ut på dato snart, og vil ikke kaste den. Står helt stilt her på hva jeg kan lage.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Riskrem? Panna cotta Sjokolademousse Nam
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Panna cotta! Du trenger vaniljestang, gelatin og sukker i tillegg. Og melk..? Tror jeg pleier å blande. Og noen frisk, gjerne syrlige bær å servere sammen med det. Eksempel oppskrift: http://www.matprat.no/gjester/gjesteoppskrifter/panna-cotta/ Ser at de bruker bare følte; null stress å ta den fløten du har og blande ut med litt melk. Å, det skal jeg også lage i helgen!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Sjokolademousse. Riskrem, om du har risengrynsgrøt til middag idag. Bringebærfromasj(eller annen fromasj)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Tja. Eller du kan lage smør hvis alt annet skulle feile. Hjemmelaget smør er kjempegodt.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Hjemmelaget is. Oppskrifta på tine.no er ganske god. Biff m/ Fløtegratinerte poteter og soppstuing Fromasjer
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 Takk.. Da tror jeg at jeg skal prøve meg på sjokolademouse, eller iskrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå