Gå til innhold

Middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha?

Her skal fruen i huset lage en bedre indrefillet, med havsaltede poteter, sopp, løk og et liiite glass vin. Etterpå er det filmkos i armkroken til min perfekte mann ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag gjør vi det enkelt ;)

Enten pita-pizza eller spaghetti og kjøttsaus. Ungene ble ikke helt enige med hverandre før de dro på morgenen, så da er jeg spent på hva jeg skal lage.. hehe

Kan jeg komme å spise hos deg, Hi? Hørtes mer fristende ut det du skal ha.. hehe

Skrevet

Det hørtes nyyyydelig ut? Men du må vel steke den tørr hvis du er gravid...?

Hos opp blir det enten hjemmelaget pizza eller indisk. Kanskje noen har fyll-forslag til pizzaen? Vi er glad i pestopizza (altså pesto smøres på bunn i stedet for tomatpuré e.l.) med kylling, svarte oliven, tomater og mozzarella på, men hadde vært kjekt med noe nytt:)

Skrevet

Står det at hun er gravid?

Skrevet

Gravide er jo hysteriske her inne jo... Tenke seg før i tiden da man spiste både kjøtt , fisk og fårepølse når man var gravid, ja og drakk kaffe .. Internett fantes ikke , og man hadde ikke noe valg om man skulle overleve.

Jeg hadde pika på rakfisk sist jeg var gravid, og ungen kom ut heelt normal, ja spiste til og med spekemat hele sommeren :)

Nei og nei hvor hysteriske det går an å bli !!

Skrevet

Gravide er jo hysteriske her inne jo... Tenke seg før i tiden da man spiste både kjøtt , fisk og fårepølse når man var gravid, ja og drakk kaffe .. Internett fantes ikke , og man hadde ikke noe valg om man skulle overleve.

Jeg hadde pika på rakfisk sist jeg var gravid, og ungen kom ut heelt normal, ja spiste til og med spekemat hele sommeren :)

Nei og nei hvor hysteriske det går an å bli !!

Her blir det nok fisk av noe slag i dag :)

Skrevet

12.10:

Denne pizzafyllen er den beste synes vi: Stek kjøttdeig og hakket løk og ha i en boks hermetiske champingnonger (også vannet i boksen) og et glass tomatpure og la det surre litt. Smør det utover bunnen og sleng på ost. Kjempeenkelt og myyye bedre enn hva man skulle tru. Til og med venninna mi som ikke liker sopp elsket denne ;)

Skrevet

Er ikke gravid, men prøver :o)

Dere som angriper, hold dere til tema, altså MIDDAG IDAG.. alt her inne blir så jævli oppblåst.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...