Gå til innhold

Hva mener dere om utsagnene til Mia Hundvin, ang Tone D.A?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At hun virker uten substans?

Og er det rett av henne å gå ut offentlig med så personlige meninger? Sånn moralsk sett altså?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden Tone Aaberget selv har valgt å være en kjendis, må hun tåle at andre kjendiser sier det de mener om henne. Episoden med Terje Sporsem taler vel for at hun ikke kommer til å bli særlig blid, men da blir det jo bare mer underholdenende for dem som ønsker å følge med. Talefriheten gjør at det blir vanskelig å kalle dette moralsk forkastelig.

Skrevet

hehehehe... Jeg kunne ikke vært mer enig med Mia!! =)

Men det er klart; hadde jeg vært Tone så hadde jeg ikke akkurat vært happy for sånne kommentarer klistret over forsidene. Men hun trenger jo å høre det, det lille "brød-huet".. hehe. Men det bli en jo en stygg sak da hun Trine Grung kommenterte noe liknende ang hu værdama (var det elin tvedt, tro). Man bør kanskje være litt forsiktig med å uttale seg sånn til media når man selv er en kjent person.

Skrevet

men hvorfor gå ut med sånne utalelser om andre mennesker, kjendis eller ei? Hva er vitsen?

Skrevet

Synes den var under beltestedet, og at Mia burde holde seg for god for sånne uttalelser. Kanskje hun har vært for lenge utenfor rampelyset selv..?

Skrevet

Kan jo også være at ting har blitt tatt litt ut av sammenheng. Er ikke sikkert se&hør er den sikreste kilden å tro på ;)

Skrevet

Tåpelig. Alltid hatt sansen for Mia, men dette var bare tull. En måte å få ny oppmerksomhet på kanskje...

Skrevet

Synes egentlig det er moralsk forkastelig. Virker som om Mia gjør det for å få blest om sin egen person. Hun er jo ikke akkurat veldig kjent lenger.....

Dessuten, hva hadde hun svart, dersom Tone D. Aaberget f.eks hadde kommentert legningen til Mia?? Mye dritt man kan finne om Mia også, så hun burde kunne tåle kritikk tilbake, dersom hun kaster stein i glasshus.....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...