Gå til innhold

Tidsfordriv; Hva tror du andre synes om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hvilket førsteinntrykk gir du? Blir andre positivt overrasket etterhvert?

*Kan du se for deg at noen har noe negativt å si om deg? Isåfall hva?

*Hvordan ville dine bekjente beskrevet deg for andre som ikke vet hvem du er?

*Og ikke minst; hvordan ser du på deg selv? Hva er du fornøyd med, og hva kunne du evt. tenke deg å endret på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Hvilket førsteinntrykk gir du? Blir andre positivt overrasket etterhvert?

Jeg aner faktisk ikke hva slags første inntrykk jeg gir på andre. Har aldrig spurt noen om det. Men hva slags inntrykk jeg gir kommer nok veldig an på i hvilken setting de møter meg for første gang. Men generelt så trur jeg de aller fleste sitter igjen med et godt inntrykk av meg, fordi jeg er veldig uhøytidlig, lettsam og omgjengelig,og har evnen å få andre til å føle seg vel i mitt nærvær. Men jeg kan helt sikkert også oppleves som ganske inntens, vimsete og ei som tar mye plass. Jeg trur ALLE som ønsker å bli kjent med meg, er positive til meg og min personlighet.

*Kan du se for deg at noen har noe negativt å si om deg? Isåfall hva?

Ja det kan jo være litt av det samme, at jeg kan ta litt mye plass, og at jeg kan være litt i overkant oppriktig. Ikke alle liker slikt.

*Hvordan ville dine bekjente beskrevet deg for andre som ikke vet hvem du er?

At jeg er virrete, snill, morsom, oppriktig, engasjert, fordomsfri og rettferdig.

*Og ikke minst; hvordan ser du på deg selv? Hva er du fornøyd med, og hva kunne du evt. tenke deg å endret på?

Jeg har et godt selvbilde, og liker meg selv i det store hele. De sidene jeg til stadighet prøver å forandre hos meg selv er vel å ikke ta så mye plass i selskaper, og at jeg ikke skal gruble så mye over ting , jeg uansett ikke rår over.

Skrevet

Jeg tror det e rlike mange førsteinntrykk og oppfatnnger av meg som det er mennesker. Vi har alle våre preferanser og baggasje når vi vurderer andre mennesker. tror de fleste likevel synes jeg er helt OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...