Gå til innhold

Da sitter jeg her igjen....med en helvetes natt i vente

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRRRRRRRRR!!!!! Kan ikke den ungen bare sove?????? Hun er 8 mnd nå, nattammer ikke lenger og alt gikk fint i noen uker. Men nå skriker hun hver natt. Sover i 30 min, skriker i 1 time osv. Er kun fornøyd når hun kan sitte og kose på fanget. Samsoving måtte jeg kutte ut etter at hun krabbet ut av senga.

Jeg er alene og den avlastningen jeg fikk var rene sorgen.

Merker morslykken sliter stort her.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke dyttet den ene siden på senga mot en vegg da, så ligger barnet innerst mot veggen, da skal det vel litt til for å krabbe ut?! Jeg har dessverre ingen gode råd til deg, men lykke til!

Skrevet

Takk, varmer litt da. Har sengen inntil veggen, men hun krabber ut i fotenden. Satte opp planger og puter, men hun kom seg da over bena mine.

Får vel bare holde ut.

HI

Skrevet

Eller rett og slett sove på ei madrass på gulvet med babyen? Da får man iallfall sove... Men det må være i et rom der alle kontakter og andre ting er sikret, og døra må være lukket ellers kan hun jo krype rundt i hele leiligheten om hun våkner først.

Skrevet

føler med deg!!!

Jeg har en gutt på snart 2 år, som har holdt helvete for meg siden den dagen vi kom hjem fra sykehuset. Av og til er jeg så sliten at jeg lurer på hva jeg har gjort for å fortjene dette...

Man kan bli gal av mindre enn å ikke få nattesøvnen sin.

Jeg hadde ei jævlig natt i går, og jeg ble så forbanna at jeg kjente at det kokte. Det er ren fortvilelse og frustrasjon. En natt i ny og ne går selvfølgelig greit, men når det blir 4-5 netter på rad, DA holder det på å klikke for meg :(

Nå skal det sies at det har kommet seg betraktelig de to siste mnd, men han kan ha perioder der det er hver natt. Men det blir sjeldnere og sjeldnere, BANK I BORDET! :D

Jeg kunne heller ikke ha han opi senga, for han har alltid vært aktiv, og kommer seg ned fra alle steder. Han kan kun være i senga si, og jeg kan helle rikke ta ham utave senga hans, for da skal han leke! Ikke noe kos en gang her. Travel liten gutt dette :)

Har ikke så mye mer å si til deg, enn at det blir bedre! :)

OOO ja! mitt beste tips! Forbered deg på at det blir ei jævlig natt, og ha en plan for hva du skal gjøre når hun våkner.Jeg pleier å stå opp, ta på meg klær og sette meg i sofaen og lese litt :) Går inn med jevne mellomrom og gir tutt og dyne, så han roer seg litt for ei stund, og legger meg ikke før jeg vet at han sover. Men kanskje ikke så lett hvis hu skriker hysterisk?? Min er bare våken liksom...vet ikke helt hva han driver med igrunn.

Nytter ikke å ligge og lengte etter søvnen når det står på, for det er bare tortur, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...