Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 i dag holdt jeg foredrag for 135 personer! jeg er skikkelig stolt
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Så fantastisk! Gratulerer Ta dette med deg videre, og tenk på det når du står i en situasjon hvor du blir usikker og kjenner angsten komme. Når du har klart dette, klarer du alt! Jeg gjorde det samme før jul, og jeg må si at suksessen som lå i mitt foredrag har gjort at jeg i dag er langt på vei kvitt angsten. Jeg fikk et tilbakefall på et stort møte for et par dager siden. Jeg visste at jeg skulle kommentere mitt prosjekt i løpet av dagen, men ikke når. Det å sitte og vite at jeg kunne bli spurt om å snakke i plenum når som helst ble for mye. Men jeg hadde innlegg på et annet møte i dag, og klatret opp igjen fra grøfta jeg falt midlertidig ned i. Stor klem til deg! Vær stolt av deg selv nå Kan jeg spørre hvordan angsten utarter seg? Selv er jeg livredd for å måtte på do, og jeg får fysiske symptom på ekstrem tissetrengthet
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 føltes sykt ut som jeg må på do, men ikek tisse men det andre for får kjempevondt i magen + skikkelig pressetrang selvom det ikke er noe. + kaster masse opp på morgningene de dagene jeg skal slike ting. også er jeg veldig svimmel og uvell så må ofte legge meg ned for å ikke svime av. + skjelver og gruer meg og får ofte hjertebank og selvføgleglig veldig høy puls. bruker ikke medisiner da vil prøve å komme ut av dette uten å bli avhengig av noe.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 og til deg 0049, tusen takk. og du er veldig flink du også klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå