GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Simo kombi? vi var ikke fornøyd med sportsdelen. Hele vogna var så stor som sportsvogn, tung osv
Mammatiljente-09<3 Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Lurer også på hvilken modell? Jeg har hatt simo kombi, men solgte den akkurat til fordel for en mindre og enklere vogn( hun er 1 1/2 år), men er super fornøyd (trillet en tåre når jeg solgte den:p) Den er god å trille uansett underlag, barnet har stor og god plass(byttet ikke til sportsdelen før hun var 7 mnd), god plass under vognen:)) Så angret ikke ett sekund at valget falt på den..
Gjest Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Tenker på Simo Duo. De nyeste modellene.. Er det noen som bruker sportsdelen? Syns bare jeg hører at folk kjøper ny, mindre vogn etter bag-perioden..
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Har hatt en trille utenom som ligger i bilen og som vi har med på ferie. Ellers har sportsvogna blitt mye brukt, den er jo så romslig at barnet sitter lunt og godt, med plass til en skikkelig pose. Den har også blitt brukt som sovevogn i bhg. Begge har brukt den til de sluttet helt med vogn når de var ca 3 år. Knallgod å kjøre, ville ikke vært den foruten
LilleMann & meg. Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Kjempe fornøyd. Lille mann er nå 2,5 og han bruker den til og sove i i barnehagen. Han har god plass, ligger lunt og godt. Vi har hatt den med oss på skogstur mange ganger. Uten problemer. Den er stor og tung i forhold til mange andre vogner, men ville ikke vært den for uten. Vi har en reise trille som ligger i bilen i ukedagene. Men i helga bruker vi simo vognen om vi skal noe og lille mann trenger vogn. Han trives best i simo vognen sin og jeg trives best med å trille på den.
Gjest Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Takk for svar! Da satser vi på å kunne bruke denne som både bag og sportsvogn!
hit og dit Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Altfor stor og uhåndterbar. Til nr. 2 hadde vi ikke hatt Simo i det hele tatt om det var opp til meg. Men siden faren liker den og han triller mest så beholdt vi vognen. Jeg har ikke kjørt nr.2 i vogn før vi fikk en mindre modell da hun var 8 mnd.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Jeg er veldig glad i Simovogna vår, til tross for at den er stor!! Men vi har hus, så slipper å drasse den opp masse trapper osv. Har en Teutonia s3 i tillegg, som ligger i bilen. Synes Simo (eller firehjulinger generelt) er mer stødig som sovevogn. Emmaljunga og Brio er jo litt mindre, men like bra vogner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå