Gå til innhold

Når far ikke viser interesse for magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er en flott fyr, snill og omtenksom og en fantastisk far og han gleder seg virkelig på denne babyen også. MEN han har denne gangen merkelig nok ikke noen som helst interesse av å kjenne på magen, kjenne at det sparker og synge og snakke slik han gjorde sist..han sier at han ikke vet hva det kommer av, men synes at jeg overdriver. Dette er virkelig sårende og skuffende...det er jo den eneste kontakten jeg føler at jeg kan dele med han når det kommer til babyen. Jeg kan be han om å komme og kjenne hvis det virkelig sparker, men han orker ofte ikke engang å komme for å kjenne..! Og jeg blir så SINT! Synes det er veldig egoistisk og barnslig, og han er vel den siste jeg kunne ha tenkt meg skulle få et slikt forhold til svangerskapet. Vi er voksne begge to og har 3 barn tilsammen, dette er vårt andre sammen. Er det flere som har det slik? Jeg skjønner virkelig ikke hva dette dreier seg om, jeg er ikke i tvil om at han gleder seg veldig. Kansjke er det jeg som overdriver og at han bare synes det er litt "kjedelig" rett og slett...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...