Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har bare kjæreste, og har vel ikke vist mine verste sider for ham enda, hehe;p Men han irriterer seg nok over at han ikke får se meg naken=/
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 At jeg er litt uselvstendig og ser til tider begrensninger, heller enn muligheter.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 At jeg heier på feil fotballag. At jeg bestemmer når vi har sex. At jeg maser om husvask. At jeg bestemmer middagene.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 At jeg har så kort lunte. Men HI, har du ALDRI tenkt å la ham se deg naken? Da er du jo litt kjip da :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 At jeg ikke vil kjøre bil når det er mørkt At jeg MÅ ligge på fast side i senga At jeg stiller vekkeklokken på ringing 10min. før jeg må stå opp slik at jeg kan slumre litt (han hater at jeg gjør det *sukk*) Og sikkert mange andre ting i hverdagen;)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Det er en god del ting, men aller mest tror jeg han irriterer seg over den svære kjeften min. Jeg kan kunsten å si ifra
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 -at jeg har kort lunte. spess nå som jeg er ekstremt hormonel:( -at jeg er veldig langsint. -at jeg er sjalu. har absolutt ingen grunn til det og det veit jeg selv men er ikke så lett... -kan til tider være utålmodig.. ting skulle gjerne vært gjort i går. spess når det gjelder oppussingen vi driver med nå.. uff etter å ha lest dette er jeg egentlig litt stolt av mannen min som holder ut med meg..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 Han syns det er litt irriterende når jeg faller bort i samtaler, og det skjer ofte. Jeg sitter å ser på han, men oppfatter ikke det han sier eller spør om. Hehe, da blir han irritert siden han må gjenta seg. Og han er lei av at jeg alltid må sjekke enkelte innlegg her inne før vi legger oss. hahaha. Jeg er hekta...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 Jeg vet ikke, men skal jeg gjette tror jeg iallfall det må være at jeg er så åndssvakt morragretten, må ha første kaffekoppen om morgenen før han i det hele tatt bør snakke til meg. Har jeg en dårlig dag, er hele verden dum, og ingenting går. At jeg irriterer meg over nerdefaktoren kan vel være grunn til irritasjon hos han og..jeg har en tendens til å le litt av den, og det er jo litt stygt siden han jo er verdens beste:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 At jeg blir veldig fort stressa, og dermed sur. At jeg maser om ting flere ganger for at det ikke blir gjort med en gang jeg vil det.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 At jeg glemmer å trekke ned på doen. Har så mye å gjøre at jeg alltid forter meg, og da glemmer det. PINLIG. Pleier å være litt surrete når det gjelder mathandling og matlaging.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 at jeg ser for mye på TV at jeg aldri innrømmer at jeg tar feil at jeg aldri (i hvert fall veldig sjelden.. hehe) tar feil at jeg plukker opp rotet hans og legger alt i en svær haug på hans side av senga på soverommet (han mener at når jeg likevel plukker det opp så kan jeg jeg jo legge det der det hører hjemme..)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 He, he 09:26! Skulle tro du var mannen i forholdet ;-) Ikke høre etter OG sjekke datan før leggetid - klassisk :-D
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 - at jeg blir fort sur/irritert (var hans ord) Spurdte om det var mer, men han kom ikke på mer.. det var da enda godt
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #15 Skrevet 11. mars 2011 At jeg er usosial.. Sannheten er vel ikke at jeg er usosial, men han har mye større behov enn meg for å være sammen med andre mennesker enn bare familien.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 At jeg er så treg med å pakke ut av kofferten/bagen min når vi har vært på ferie. Det er det kjedeligste jeg vet, så det bruker jeg både dager og uker på, så han har god grunn til å irriterere seg. Og så slurper jeg når jeg trikker kaffe selv om den ikke er så varm, og det er visst også irriterend eå høre på. Men det nekter jeg å slutte med, for hvis jeg ikke kan drikke kaffen på dne måten kan jeg like godt slitte med kafe.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #17 Skrevet 11. mars 2011 Sikkert mange ting, men er ganske sikker på at min usikkerhet og sjalusi ofte plager han. Og at jeg er ganske manipulerende og kan bli helt rabiat når vi diskuterer og han ikke skjønner hva jeg mener eller er uenig. Jo og at jeg maser på han og ungene om å ikke sette fra seg skoene på dørmatta rett foran døra. Vi har skohylle.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #18 Skrevet 11. mars 2011 At jeg er skikkelig hissig. Ikke noe jeg er stolt av, men jammen ikke lett å forandre. Han er suuuuper rolig da:-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #19 Skrevet 11. mars 2011 Tenker det irriterer han grønn at jeg er så sliten etter full dag på jobb at jeg tidlig på kvelden sovner på sofaen og han blir alene med jr.. Vet han også er sliten, men jeg kan ikke noe for det. Om jeg ikke lander på sofaen så sovner jeg stående.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #20 Skrevet 11. mars 2011 Hehe, jeg er også treeeg til å pakke ut av kofferten når vi har vært ute å reist... Han blir GAL av at kofferten står i gangen - gjerne i en uke etter at vi har kommet hjem. Jeg er også flink til å la ting "slenge" rundt, og enser ikke det før han må rydde det bort selv. Jeg venter til siste sekund med gjøre ting jeg synes er kjedelig. Han liker å planlegge og gjerne være tidlig ute - jeg er motsatt. Snille mannen min, som holder ut med meg ) Vi har begge sider som den andre må godta, selv om de ikke alltid er like gode, sånn er livet!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #21 Skrevet 11. mars 2011 -at jeg sjeldent tar iniativ til sex (selv om vi hadde sex nesten hver dag før lillegull kom) -at jeg ikke gir han komplimenter for kroppens hans hver dag (-at jeg er økonimisk?)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #24 Skrevet 11. mars 2011 - At jeg ikke liker konfrontasjoner (han legger ikke fem øre i mellom hvis det er noe eller noen han ikke liker) - At jeg ikke har samme sort/hvitt oppfattning av ting som ham. Ellers tror jeg vi begge er ganske fornøyde med hverandre
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #25 Skrevet 11. mars 2011 At han alltid må ta ut håret fra dusjen. At jeg ikke pakker kofferten før jeg skal reise, gjerne 1 time før avgang. Han derimot pakker ei uke før. Til gjengjeld står kofferten gjerne igjen ei uke eller to etter vi kommer hjem igjen. At jeg har veldig hissig som person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå