Gå til innhold

liten ring

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det an å gjøre den større, pris, tar det lang tid?

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gjøre ringer større ja. Prisen kommer jo helt ann på.....om det er gull/sølv.

Jeg hadde en alliansering jeg ønsket å minske, men det kostet flesk pga. diamantene som måtte fjernes fra selve ringen under prosessen - for så å settes på igjen...var vissnok en kjempejobb.

Skrevet

er hvitt gull.

håper liksom ikke det tar så jævla lang tid, siden jeg har venta nesten 1 mnd på den, er forlovelsesring, uten noen diamanter

Skrevet

Tok ut min forlovelsesring i sommer når vi giftet oss fordi vi skulle ha ringene på motsatt hånd, det tok to uker og kostet 390,- hos Juvelen. Vi har brede ringer, så det var litt gull å ta av, de trengte ikke legge i noe for å si det sånn.. men må de legge i gull så koster det jo mer, lønner seg da å ta med deg smeltegull, hvis du har ;)

Tok også ut en alliansering som jeg hadde arvet, er vel 7år siden nå, men det kostet ikke all verden, selvom den hadde 5 stener à 0,10karat, så det kommer vel ann på gullsmeden, om de gjør det selv eller sender inn..

Skrevet

Blir kanskje litt feil av meg å svare iogmed at jeg bor i utlandet. Men her er det ihvertfall gjort på et par timer, dersom du går til en gullsmed, altså ikke gullbutikk, men et verksted. Kanskje det er det samme i Norge?

Skrevet

Hvis den er helt ny, så vil jeg tro de ikke tar noe for det hvis du går tilbake dit den er kjøpt.. Når jeg fikk min forlovelsesring for noen år siden, også hvitt gull, så hadde vi målt i butikken og alt var greit, men når ringene kom og vi hadde tatt de i bruk så var min for stram, ringte da til butikken og fikk beskjed om at det ordnet de uten ekstra kostnad..

Så jeg ville anbefalt å prøve det ;)

Skrevet

takk for svar, skal stikke innom der jeg kjøpte den...kipt om det koster for mye. vil ikke sende den inn med en gang heller..vil jo vise den frem hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...