Gå til innhold

Putter ting i rumpa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 5 år som driver å putter ting i rumpa....Ikke hele tiden, men kanskje en gang daglig eller så.... Kan være en sokk eller en leke, eller andre ting... Syns jo at det er litt ekkelt igrunn...

Han er ellers en normal gutt. Er dette et vanlig stadie? Er det noe jeg bare burde overse? Er jo ikke så koslig for storesøster når han putter barbie i rumpa...........

(ikke inni rumpa, men mellom rumpeballene)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har vel funnet ut at det er godt. Om han er 5 bør han forstå at det ikke er greit å ta andre sine ting og han kan godt få vite at slik kosing er noe man gjøt i enerom.

Kansje dere kan oppfordre ham til å prøve ut andre teknikker?

Skrevet

Det kunne kanskje være fordi han syns det er godt, men det er nok heller fordi han syns det er morsomt. Er ihvertfall det inntrykket jeg har fått av det hele.

Skrevet

Jeg tror nok det er helt normalt. Han er i den alderen at alt må utforskes. Vet ikke helt hva du kan gjøre egentlig.

Men det er nok ikke unormalt det altså.

Skrevet

Ha,ha,ha...unnnskyld at jeg ler, men dette har jeg aldri hørt om før.

Jeg har en 6-åring, og hadde han utført et slik stunt så måtte vi (etter at sjokket hadde tatt av) ha tatt en alvorlig samtale. Så store gutter bør klare å la være å gjøre slikt, når de først blir fortalt at slik gjør man bare ikke. Mulig han synst det er godt, men Barbiedukkene da....ha,ha,ha....

Skrevet

Her hadde Freud hatt mye å si, men jeg trur nok ikke man skal legge så mye i det ;) Men han kan jo lære seg at det er uhygenisk.

Skrevet

Han syns nok heller at det er morsomt at han kan holde en leke fast mellom rompeballene, så han tester vel ut hvilke leker det går med :)

Når jeg gikk i barnehagen var det en som elsket å putte ting i ørene og spessielt i nesa, barnehagetantene måtte ofte til legen med han for å få plukket ut perler, klinkekuler og diverse småting han dyttet laaaangt opp i nesa. Han er i dag en helt normal mann :)

Skrevet

HI her.

Ja,tenkte også Freud da jeg skrev dette faktisk ;)

Har som sagt ikke inntrykk av at det er kos og godt, han tuller rett og slett tror jeg. Har ikke pågått i mange dager dette, så vil gjerne ta det ved rota. Får ta en prat ang bakterier, han er jo veldig på det å vaske hendene etter dobesøk, og vil gjerne ha antibac når vi er ute på tur ol..

Ja, ble litt satt ut av den barniedukka selv..

"Mamma, lillebror putter barbien min i rumpa..." Hva sier man da liksom?

Skrevet

Kanskje han er homofil? Iogmed at det er barbiedukker han bruker.. Har han andre tegn, sånn som å ville gå i jenteklær f. eks?

Skrevet

Du, det kan godt være han er homo, men jeg tror ikke at det å putte ting i rumpa som 4-5 åring er tegn på det, altså ;)

HI

Skrevet

Nei, 22:34. En 5åring er ikke homfil fordi han utforsker.

Du kan ikke si sånt. En gutt på 5 år tenker ikke sånn en gang.

Ærlig talt.. Tenk litt da.

Skrevet

Analstadiet, kalles det, og det inntreffer nettopp i denne alderen.

Jeg var faktisk gjennom det selv i alderen 4-5, og kan trøste deg med at jeg er en helt normal og oppegående person : )

En naturlig fase.

Skrevet

Men jeg skal vel ikke bare la han holde på? Jeg syns jo ikke at det er greit, samme hvor naturlig det matte være, av rent hygeniske årsaker.

Skrevet

Det er jo en form for stimulering virker det som..

Skrevet

Nei, du må nok prøve å finne en måte å avvenne ham på. Forklare om bakterier, osv, selv om det muligens ikke går inn i den alderen.

Vise at du aksepterer behovet men ikke handlingen, kanskje?

Skrevet

Å herregud, det er jo det jeg sier at det IKKE virker som, hehe..

"Hehe, jeg putta den i rumpa"

Hvis det hadde vært stimulering er jeg ganske sikker på at han hadde sagt at han gjorde det fordi det var godt. Han er ikke spesielt sjenert av seg..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...