Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Iallefall er det slik jeg føler det. Jeg føler at hun har det bra, når jeg gjør det bra for henne. Hun har svært få venner. Vi har kjent hverandre siden barndommen, og jeg har hele tiden vært den eneste vennen hennes. Hun er ekstremt sjenert og rolig. Jeg har hele tiden tatt henne med på forskjellige sosiale lag, men hun blir da bare mutt og sær. Hun vil ikke prøve en gang å snakke med andre mennesker. Kommer noen og vil snakke med henne svarer hun bare med et ord - og det stopper liksom der. Jeg blir faktisk flau over henne. Hun er 33år - ikke 13. Hele tiden får jeg høre hvor ensom hun er. Men hva mer kan jeg gjøre da? Joda, jeg kan finne på noe sosialt med henne hele tiden. Om jeg ikke har tid til henne så vil hun bare være såååå ensom. Synst det er trist, men er ikke dette noe hun må "fikse selv". Jeg har nå prøvd i 20år. Hvordan få henne til å ta ansvar selv til å få nye venner? Jeg oppmuntrer jo til alt mulig, men får alltid høre..."Å jeg har ingen venner jeg....Hva skal vi finne på i morgen...jeg har jo ingen andre å være med.....jeg kjeder meg alene så du bør finne på noe gøy"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå