Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 alenemødre. Nabokjerringa har 2 unger ,aldrig tatt ansvar for dem.kjøper seg fine klær men ungene må gå med for store klær osv.. reiser til syden 2 gr i året og finner seg ny type hver år. Lager ikke mat til unga går mye i brød.aldrig saft eller brus. fortalte meg engang at hun bare MÅTTE reise fler ggr å året. og hun tjener litt over 100000 i året så jeg lurer jo veldig på hvor hun får penger til alle reiser fra... fester og sender unga av gårde så fort hun kan.selv om hun har unga en helg sååå måååå hun sende dem bort.sykt spør du meg.oppfører seg som 14 år.sitter i tlf 5 timer om dagen jeg bare lurer åssen mentalitet dette er ???? jeg feier ikke alle over en kam men flere jeg kjenner er sånn...hva feiler det sånne folk??
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Syns det er hakket verre med nysgjerrige spionerende naboer.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 De havner på Luksusfellen med kredittkortgjeld over hodet.....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Om du ikke ønsker å skjære alle over en kam så kunne du kanskje begynt innlegget ditt med: Hva feiler det ENKELTE alenemødre? Ikke for å pirke altså, men jeg er så jævla trøtt av å bli dratt under samme kammen. Jeg vet at jeg ikke burde ta meg nær av det, men når man allerede er stigmatisert bare fordi status er "alenemor" så føler jeg at jeg må jobbe dobbelt så hardt som alle andre, barna mine må være hundre ganger mer veloppdratt enn andre barn og alt må være på stell til enhver tid. Det er ikke noe slingringsmonn for oss slik det er for andre og det gjør meg av og til litt sliten og lei for jeg gjør så godt jeg kan: Jeg jobber, jeg tar vare på barna mine 24 timer i døgnet, 7 dager i uka, 365 dager i året, jeg går på dugnad, jeg følger opp lekser, jeg rydder, vasker, koser, klemmer, lager middag, kjører til fotballtrening og det er nesten ikke noe jeg ikke ville gjort for mine barn. Dette ble litt langt, men jeg trengte en liten utblåsning for det går ikke en dag uten at jeg leser eller hører om "oss forbanna ubrukelige alenemødre som bare snylter og er late". Give me a break!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Hva feiler det alenemødre? Lite dømmende utsagn.. Jeg er alenemor og kan skrive opp at det ikke feiler meg så mye. Helsen er bra, økonomien er bra, utdannelsen min er 5 åring universitetsutdannelse, fester veldig sjelden, har ennå ikke reist utenlands etter jeg fikk barn, har ikke sett på et mannfolk etter jeg fikk barn, lager hjemmelaget middag til barnet stort sett hver dag, kjøper barnet klær som passer og passer på at barnefar får hilse på barnet så ofte han vil. Etter utsagnet ditt å dømme, vil jeg si at jeg har mer å bidra mer enn du har. Mer du lurte på?
Tommage♀♂ Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Burde ike overskrifta di vært: Hva feiler det NABOEN min? Hilsen alenemor
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Det jeg reagerer på er hvordan hun kan ha sååå god råd til reiser når hun ikke engang har råd til mat til ungene? og nei jeg er ikke nysgjerrig spionerende nabo..her er det sååå lytt desvere at man hører alt og om sommeren sitter hun i tlf i et sett.jeg tuller ikke!!!! unga står i gata å skriker men hun sitter i tlf og gir f.. hva er det for mentalitet?? nå dro hun av gårde på fjellet så ungen måte ta fri fra skolen i mårra for at hun måtte sende den til sin far sånn at hun kunne dra på tur med sin nye flamme..jeg gir f i henne men synes det er så lavmål også er hun 32 år trots alt. hi
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 21:24, av alle de positive tingene du ramser opp om deg selv så må jeg si jeg er mest fornøyd med det faktum at du ikke har sett på mannfolk etter at du fikk barn. Jeg mener, en alenemor som skaffer seg en mann? DET skulle tatt seg ut lizm! Godt å se at det er minst en alenemor som ikke oppfører seg som en billig tøs! For alenemødre fortjener jo ikke å finne kjærligheten lizm, som de tøytene de er! For alenefedre gjelder selvsagt helt andre regler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå