Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Hva for slags klær kan jeg ha på meg som gjør meg slankere og hva bør jeg holde meg unna, gjerne kom med linker. Skulle egenlig hatt et par undertøystips også, men er vel lite undertøy som gjør at jeg ser slankere ut:p Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Umuli å svare på uten å vite hvordan u ser ut
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Det fins vel klær som er "slankene" uansett hvordan du ser ut vel? Uansett, jeg er 1,64 høy og 65 kg. Har rødblondt hår som er langt og tykt blå øyne. Er vel magen og litt sideflesk som er det største problemet, men også rumpa og lårene er litt dvaske
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Unngå at overdelen stopper der du er bredest (feks hoftene) Unngå å dele opp antrekket med forskjellige farger, feks knestrømper. Bruk empireliv (rett under brystene) Unngå horisontale striper i mønsteret på klærne, gå for vertikale Bruk høye hæler Skulderputer eller båthals får midjen til å se smalere ut Bruk store vesker
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Og et tips er vel alltid å bruke riktig størrelse, ikke for trangt.. Samme med undertøy - velg en underbukse som kanskje går over magen og kanskje klemmer den noe inn, fremfor en som "deler den opp" på midten! Samme med bukser, høyt liv er vel tingen for oss med litt dvaske mager! ;D
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Kva er ansiksformen din. Rund, oval, avlangt eller firkanta ?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Finn en kjole med høyt liv/empireliv, bruke høye hæler. Bruk gjerne farger! (synes altfor mange pynter seg i grått, brunt, svart - dønn kjedelig). Ha masse farge på leppene eller øynene - ikke begge deler. Vær glad for rumpa!! Fremhev den fremfor å skjule den. Finnes sikkert noen hold-up strømpebukser e.l. Gå med håret løst! Hehehe, fritt etter fantasier her - kos deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå