Gå til innhold

Synes du noen ganger at mannen din er dum/uintelligent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilke situasjoner er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer meg grenseløst at han alltid skal sette ting opp mot hverandre. Som eldre vs. fanger, trygdede vs. innvandrere osv. Og at alt skal sammenlignes med Mullah Krekar. Jeg blir galen!!! Mannen evner visst ikke å ha to tanker i hodet samtidig.... sukk!

Skrevet

Jeg syns han er ganske så teit når jeg, som snakker SÅ tydelig og klart, må forklare den enkleste ting to ganger. Hør etter, da! ;-)

Skrevet

Nei. Jeg syns ofte han er irriterende, men aldri dum. Irriterer meg nesten at han er så intelligent;) Føler meg ofte underlegen når det kommer til kunnskap, men tar det igjen på sosiale ferdigheter.

Skrevet

Og når jeg tenker over spm ditt, må jeg si at jeg gremmes når han er like treg i lag med andre folk - de må mange ganger også forklare/gjenta 2 ganger. Hjernen hans har grei nok kapasitet, men den er ikke den raskeste, he he..

21:06

Skrevet

Min har en evne til å gjøre seg dum for at andre skal føle seg likt...

Når jeg spør hvorfor han spør så mye når han vet svaret så sier han bare at da føler andre seg bedre.

Skrevet

ja, han er desverre veldig kuet av sin far, og har få egne meninger. Når han er sammen med andre jatter han med de uansett, og det eneste han tilføyer diskusjonene er ja...,ja...., nei...osv.

Og han er så redd for å fremstå som dum, at han ikke spør om noenting.

Jeg vil heller fremstå som dum i fem minutt enn å forbli uvitende resten av livet...

Skrevet

Samboeren min er ikke dum.. Han er nok den "smarteste" av oss.. MEN han har ikke så veeeldig bra sosiale antenner! Det blir jeg litt flau over:s

Han er veldig trivelig å snill. Sier aldri nei om noen spør han om hjelp ol.. MEN det virker som om han blir usikker i sosiale samenkomster.. Han ser ikke folk i øynene, og er litt "tung" å snakke med.. Det syns jeg er litt ekkelt da jeg er heeelt motsatt.. Det som irriterer meg mest er jo det at han ikke holder øyenkontakt.. Svirrer meg blikket og ser på MEG istedet for den han snakker med. har sagt det til han noen ganger, så han er nok klar over det..

Men men, ingen er perfekte :)

Skrevet

Hahaha:)

Mye som er likt hos oss. Jeg blir også irritert på min fordi jeg må forklare ting i det uendelige. Og at han gjør seg dum sammen med andre.

HI

Skrevet

Han er litt irriterende intelligent, egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...