Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 En kompis av meg har blitt pappa, han bor på andre siden av landet, så har kun fått bilder av babyen på mms og sett den på facebook. På absolutt alle bildene gaper babyen, uansett om den ligger på ryggen eller blir holdt.. Why? Vil liksom ikke spørre om alt er helt fint heller, for det er jo bare frekt.. Godt man har DIB å gruble over slike ting
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Ungen har uoppdaget refluksproblemer. Sjekk om det på internett så finner du ut hva refluks er. Godt man har DIB til å opplyse deg.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Vet godt hva refluks er, da to av barna mine hadde det. Men ingen av de gapte sånn som denne babyen gjør... Nydelig baby, bare lurte så fælt på hva det kunne være, siden det vises på absolutt alle bilder! HI
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Min var veldig til å gape en periode. (1-3uker) og jeg tror fortsatt at det kun var at han hadde funnet ut at han klarte det. Ikke refluks. Kan umulig ha vært sulten, ingen rap som måtte opp. osv.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Slapp muskulatur i munnen? Store lepper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå